آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید یخچال کوچک هتلی

آیا یخچال خانه شما جا ندارد؟ خرید یخچال کوچک هتلی نمی دانید بطری های نوشیدنی یا ترشی خود را کجا قرار دهید؟ آیا فروشگاه دارید؟ هتل؟ برای حل این مشکلات به یک یخچال دوم یا یک یخچال کوچک نیاز دارید. پس با ما همراه باشید تا بدانید بهترین یخچال کوچک کدام است؟ بگذار توضیح بدهم.

 



 

پس از خواندن این مقاله، می دانیم که به دنبال خرید یک یخچال کوچک هستید. اما شما نمی دانید چه برندی یا چه ظرفیتی (پاها) را ارائه دهید. نگران نباشید ما در این دفتر یک یخچال کاملا کوچک یا یک یخچال کوچک را به شما تقدیم می کنیم تا در خرید شک نکنید و اطلاعات کاملی داشته باشید. همه ما می دانیم که یخچال فریزر ما باید همیشه پر باشد. تا زمانی که مهمان داریم همه چیز در دسترس ماست. به این ترتیب یخچال را پر می کنیم تا در لحظه آخر مجبور نباشیم برای خرید به سوپرمارکت برویم یا منتظر سرویس هایپرمارکت باشیم. خب یخچال هم حجم و ظرفیت داره. باید مقداری غذا در یخچال بگذاریم تا وقتی بیرون آوردیم به راحتی آن را پیدا کنیم.

 

اگر در منزل از آن به صورت ساید بای ساید استفاده کنید حتما متوجه شده اید که این نوع یخچال فریزر فضای زیادی ندارد و درخشندگی و آپشن های بیشتری دارد. به همین دلیل با قرار دادن دو ظرف بزرگ، تمام فضا را اشغال می کنند و جایی برای غذاهای دیگر باقی نمی گذارند. و اینجا به بی اعتمادی مهماندار می رسد. بالا و پایین یخچال فریزر به تعداد افراد خانه و جمعیت خانواده بستگی دارد تا حجم آنها را انتخاب کنند.

 

احتمالاً عاملی است که نشان می دهد چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند. به عنوان مثال ساید بای ساید دارای ابعاد و اندازه های خاصی از جای خود است. ماشین لباسشویی، ظرفشویی و مایکروویو هم همینطور. اما می خواهیم جای دیگری برای قرار دادن یک یخچال دیگر داشته باشیم. بهترین راه برای جبران کمبود جا، استفاده از یک یخچال کوچک در کنار هم است. که فضای زیادی را اشغال نمی کند و شروع به کار می کند.

 

از این پس در این مقاله شما را با یخچال های کوچکی که در برندها، اندازه ها و مشخصات مختلف تولید می شوند آشنا می کنیم.

 

یخچال کوچک یا مینی یخچال چیست؟
 

یخچال کوچک یکی از بهترین گزینه ها و جمع و جورترین وسایل برای استفاده است. یخچال کوچک معمولاً برای نگهداری نوشیدنی ها و سایر مواد غذایی مانند ترشی و سس و سایر غذاها استفاده می شود. در هتل هایی که تعداد اتاق ها زیاد است و فضای زیادی برای قرار دادن یخچال فریزر بزرگ وجود ندارد، از یخچال کوچک استفاده می شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از این وسایل در هتل ارزان بودن و اقتصادی بودن آن است. اتاق های دانشجویی دو نفره یا یک نفره از دیگر قسمت هایی است که در آن از یخچال کوچک استفاده می شود.

 

انواع یخچال های کوچک
از نظر موتور و کارکرد سه نوع یخچال کوچک داریم.

 

یخچال کمپرسور (موتور)
این نوع مینی یخچال از موتور و گاز مایع برای خنک کردن کابین یخچال استفاده می کند. این نوع یخچال ها دارای صدا هستند و این صدا به دلیل استفاده از موتور در دستگاه است. اگر قصد دارید این نوع یخچال را در اتاق خواب خود قرار دهید، به خاطر داشته باشید که سر و صدای زیادی ایجاد می کنند.

 

یخچال کوچک با کمپرسور

 
یخچال ترمو الکتریک
ترموالکتریک قطعه ای است که در یک یخچال کوچک قرار می گیرد. این دستگاه ها موتور ندارند و بنابراین ترموالکتریک محفظه یخچال را خنک می کند. این یخچال ها صدا ندارند و فقط صدای فن دستگاه شنیده می شود. به جرات می توان گفت که این بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد