آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

چگونه فالوور فیک بزنیم

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چگونه فالوور فیک بزنیم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و سایت ها و اپلیکیشن هایی برای گرفتن فالوور فیک به شما معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید. چگونه فالوور فیک بگیریم اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برپایه انتشار عکس است که از سال ۲۰۱۰ شروع به فعالیت نموده و هم اکنون بیش از ۲۵ میلیون ایرانی در این شبکه در آن حال فعالیت هستند . در این شبکه پروفایل های تجاری و شخصی وجود دارند برخی برای انتشار لحظات شخصی و برخی برای معرفی خدمات و محصولات و رشد کسب و کار خود در این شبکه فعالیت می کنند.


اکثریت کاربران این پلتفرم چه برای محبوبیت و چه برای افزایش مشتری هایشان نیاز دارند تا این فالوور ها را افزایش دهند.


فالوور فیک اینستاگرام

اگر شما نیز از این دسته افراد هستید و دوست دارید فالوور ها و لایک و ویو و کامنت های شما بالا بروند ما به شما راه حل هایی را آموزش خواهیم داد.


شما می توانید با خرید کامنت سفارشی اینستاگرام، تعامل خود را با مخاطبان تان افزایش دهید.


فالوور فیک چیست؟

فالوور های فیک در واقع اکانت های فیکی هستند که شما را فالو یا دنبال می کنند. اما این اکانت ها چه ویژگی هایی دارند؟


آن ها معمولا نام کاربری معنا داری ندارند. به عنوان مثال ممکن است آیدی مانند hghdkd یا استفاده رندوم از تعدادی حروف در کنار هم داشته باشند.


همچنین این اکانت ها عکس پروفایل ندارند یا اینکه عکس پروفایل شان نامفهوم یا غیر واضح است. یا عکسی از گل، طبیعت و… بر روی پروفایل شان دارند.


فالوور فیک چیست

علاوه بر این ها، اکانت های فیک فالوور و فالووینگ ندارند یا اگر دارند تعدادشان بسیار کم است و به طور کلی این اکانت ها فعال نیستند. چه در صفحه خود شان چه در صفحه شما.


داشتن فالوور فیک

فالوورهای فیک برای بسیاری از افراد ممکن است خوشایند به نظر نیاید. خیلی از افراد برای اینکه تعداد فالورهای خود را افزایش دهند سرمایه گذاری های زیادی انجام می دهند و هزینه های سنگینی را پرداخت می نمایند تا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.


بعضی دیگر با خریدن ربات های اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور هستند و بعضی دیگر هم مشغول به خرید فالوور واقعی می شوند. نکته ای که باید در این جا مد نظر داشته باشید این است که بیشتر این ربات ها و سایت ها اعلام می کنند که فالوور فیک ارائه نمی دهند.


بعضی از ادمین های پیج های اینستاگرامی به دنبال خرید فالوورهای فیک هستند. هدف این افراد از خرید فالوورهای فیک این است که می توانند از این روش کاربران را ترغیب نمایند تا دنبال کننده پیج آ نها باشند یا با بالا بودن فالوور ها  در پیج کاری  خود بتوانند راحت تر مشتری را جذب نمایند

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی قیمت مناسب

اگر دوست دارید در منزل خود به جای تنقلات مضر از خوراکی‌های سالم و مقوی استفاده کنید، خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به این ترتیب می‌تواند میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را به‌راحتی در خانه‌ی خود تهیه کنید. این محصول با تولید حرارت و از بین بردن آب میوه‌ها آن‌ها را خشک کرده و مواد معدنی و ویتامین‌ها آن‌ها را حفظ می‌کند. دستگاه میوه خشک کن خانگی در ادامه چند مورد از بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی را با بررسی کامل آنها به شما معرفی می کنیم. اگر در مورد این محصول اطلاعات خاصی ندارید پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید حتماً راهنمای خرید میوه خشک کن ما که در انتهای این مقاله قرار دارد را مطالعه کنید.


معرفی 10 مارک از بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی موجود در بازار

پیشنهاد ویژه

دستگاه میوه و سبزی خشک کن سایا

میوه و سبزی خشک کن سایا

میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP 103 یکی از محصولات کاربردی از این شرکت ایرانی است. اگر دوست دارید تنقلات سالم و خانگی برای خانواده‌تان فراهم کنید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


به‌وسیله‌ی این محصول می‌توانید ورقه‌های خوشمزه میوه تهیه کنید. توان مصرفی این دستگاه۲۵۰ وات است. بسته به قطر میوه‌ها زمان خشک‌شدن کامل آن‌ها متغیر است. بهتر است میوه‌هایی که برای خشک شدن داخل این دستگاه می‌گذارید ۵ میلی‌متر باشد.


این دستگاه دارای ۵ طبقه‌ی مختلف است. به این ترتیب می‌توانید به‌طور همزمان، میوه‌های مختلف را در حجم زیاد خشک کنید. میوه‌ خشک کن سایا مدل GP 103 دارای ۵ سینی بزرگ است که روی هم سوار می‌شوند. به‌علاوه، این سینی‌ها قابلیت چرخش 360 درجه را دارند و جداشدنی هستند.


جدا شدن سینی‌های دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی آن‌ها را نظافت کنید. سینی‌های این محصول مشبک هستند. به این ترتیب گرما به‌خوبی از میان آن‌ها انتقال پیدا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت خشک‌کردن سبزیجات و گل اشاره کرد.


میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

قبلا از برند آلمانی متئو آب مرکبات گیری آن را معرفی کردیم. و حالا میوه خشک کن متئو مدل MFD 30 که یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد این برند است را به شما معرفی می‌کنیم. از این محصول می‌توانید برای خشک‌کردن انواع میوه استفاده کنید.


حرارت این دستگاه بین ۴۰ تا ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. این حرارت برای میوه‌های مختلف متغیر است. برای میوه‌هایی که در دمای بالا پلاسیده یا تلخ می‌شوند، بهتر است از دمای پایین استفاده شود.


برخی از میوه‌ها هم در دمای پایین خشک نمی‌شوند و همچنان آبدار هستند. برای این نوع میوه‌ها بهتر است از دماهای بالاتر و نزدیک به ۷۰ درجه استفاده کرد.


این مدل دارای ۵ طبقه سینی است. در هر بار روشن کردن دستگاه می‌توانید از هر کدام از این سینی‌ها استفاده کنید. سینی‌های این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در فواصل مختلف از هم قرار دهید.


علاوه‌بر خشک‌کردن میوه، از این دستگاه می‌توانید جهت خشک‌کردن سبزیجات هم استفاده کنید. جنس بدنه‌ و سینی‌های این محصول از پلاستیک است و اجزای آن جدا شدنی و قابل شست‌وشو هستند.


میوه و سبزی خشک کن هامسول مدل HS310

میوه و سبزی خشک کن هامسول مدل HS310

محصول بعدی که به معرفی آن می‌پردازیم میوه و سبزی خشک کن هامسول مدل HS310 است. این میوه و سبزی خشک خانگی کن از محصولات بسیار کارآمد برند هنگ‌کنگی هامسول به‌شمار می‌رود.


این محصول دارای ۵ طبقه صفحه‌ی چرخان با سینی‌های متحرک است. ارتفاع کم سینی‌های این محصول به انتقال یکنواخت حرارت در مدت زمان کوتاه کمک می‌کند. به این ترتیب با مصرف برق کمتر می‌توان تمام میوه‌ها را خشک کرد.

صفحه‌ی دیجیتال، نمایش زمان سپری شده، تنظیم ساعت و دما و زنگ هشدار پایان کار دستگاه از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است و لوازم جانبی آن قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی هستند.


این محصول همچنین دارای پایه‌ی ضد لغزش است که از جابه‌جایی محصول و لیز خوردن آن جلوگیری می‌کند. این محصول از هامسول با توان ۲۵۰ وات کار می‌کند و قابلیت تنظیم دما از ۴۰ تا ۷۰ درجه را دارد.


نقد و بررسی اینکه یخچال فریزر دیپوینت بهتره یا الکترواستیل

دیپوینت یا الکترواستیل و چرا اکثر مردم به دنبال این دو برند هستند؟ خوب علت مشخص است چون این دو برند فعلا جزو بهترین های بازار ایران هستند. با توجه به گرانی اجناس خارجی اکثر مردم توانایی خرید محصولات خارجی را ندارند به همین جهت به دنبال خرید یخچال فریزر ایرانی هستند اما بهترین آن. الکترواستیل سابقه 50 ساله دارد و از اول مبنای کار بر کیفیت بوده و هنوز هم توانسته این روند را حفظ کند. دیپوینت یک مارک تقریبا جدید است که حدود 12 سال است وارد تولید شده است اما محصولات دیپوینت، به خصوص یخچال فریزر دیپوینت که هم از لحاظ ظاهر و ساختار پایه جزو بهترین های ایرانی است. کیفیت یخچال الکترواستیل برای اینکه بدانیم که الکترواستیل بهتر است یا دیپوینت باید هر کدام از یخچال فریزرهای آن با هم مقایسه شود. به طور کلی نمی توان این دو را با هم مقایسه کرد. مثلا یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت باید با یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل مقایسه گردد. شرکت الکترواستیل دارای کولر آبی نیز هست اما چون هدف ما مقایسه یخچال فریزرها با هم هستند تنها در مورد یخچال فریزر حرف می زنیم. قبل از مقایسه این دو باید گفت که گارانتی الکترواستیل 40 ماه است اما دیپوینت 30 ماه.

یخچال فریزر دیپوینت

مقایسه یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت با الکترواستیل
شرکت الکترواستیل دو نوع دوقلو دارد که در دو رنگ سفید و تیتانیوم تولید می شود اما شرکت دیپوینت 4 نوع یخچال دوقلو دارد که هر کدام دارای مشخصات خاصی است. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل در دو کد es24 و es23 تولید می شود. دیپوینت نیز در 4 کد d5i, d4ipro, d4i, max تولید می شود. دوقلوهای دیپوینت از لحاظ داخلی تفاوتی با هم ندارنند و تنها از لحاظ کارایی با هم متفاوت هستند.

یخچال دوقلوی الکترواستیل 46 فوت است اما دیپوینت 40 فوت است
هر دو نوع بدن برفک هستند
دیپوینت 8 کشو دارد اما الکترواستیل 9 کشو
دیپوینت یخساز اتوماتیک دارد( مدل max، d5i و d4i pro)
الکترواستیل یخساز اتوماتیک دارد( es23) اما مدل es24 یخساز اتوماتیک ندارد.
دیپوینت 3 رنگ دارد( سفید، سفید چرم و استیل) اما الکترواستیل سفید چرم و تیتانیوم
دسته دوقلوی مکس از استیل است، d5i و d4i-pro و الکترواستیل دارای دسته اهرمی هستند.
کمپرسور دیپوینت از نوع اینورتر اما الکترواستیل اینورتر نیست.
موتور الکترواستیل ایتالیایی است اما دیپوینت چین
هر دو محصول پشت بسته هستند
صدای موتور دیپوینت 2 دسی بل کمتر از الکترواستیل است.


مقایسه یخچال فریزر 30 فوت الکترواستیل با دیپوینت
شرکت دیپوینت در یخچال فریزر 30 فوت دارای تنوع بیشتری هست. یخچال فریزر 30 فوت دیپوینت از نوع بالا فریزر است اما یکی از انواع دیپوینت که مدل capture است با یخچال فریزر الکترواستیل s32 خیلی فرق دارد که در زیر شرح می دهیم.

یخچال بالا فریزر الکترواستیل 32 فوت است با کد es32 اما برای دیپوینت 30 فوت است.
یخچال فریزر 30 فوت دیپوینت 3 نوع است اما الکترواستیل 1 مدل است.
یخچال فریزر دیپوینت مدل capture دارای دوربین داخلی full hd است اما الکترواستیل ندارد.
موتور الکترواستیل اینورتر نیست اما برای دیپوینت اینورتر بی صدا است.
موتور الکترواستیل ACC ایتالیا و دیپوینت چین


مقایسه یخچال فریزر کمبی دیپوینت با الکترواستیل
شرکت الکترواستیل در زمینه تولید یخچال فریزرهای کمبی که همان پایین فریزر کشودار است خیلی تنوع تولید دارد در حالیکه شرکت دیپوینت فقط یک مدل دارد که نام آن یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت است. شرکت الکترواستیل از 20 فوت تا 35 فوت دارد اما دیپوینت فقط 22 فوت دارد. یخچال الکترواستیل es27 با مدل decent شبیه است.

یخچال الکترواستیل es35 علاوه بر 4 کشو دارای یخساز اتوماتیک و درب هوم بار است در حالیکه مدل دیسنت دارای یخساز اتوماتیک نبوده و دستی است. دستگیره های الکترواستیل اهرمی و از جنس پلاستیک است اما دیپوینت دارای دسته های استیل می باشد.



این مقایسه می تواند نمایی از این دو برند به شما بدهد اما به طور کلی هر دو برند جزو بهترینهای ایران هستند اما با توجه به ظاهر و کارایی می توانید انتخاب داشته باشید. با این مقایسه می توانید تصمیم بگیرید اما برای اینکه بهتر تصمیم گیری کنید بهتر است تا به فروشگاه مرکزی هر دو مراجعه کنید و از نزدیک تفاوتهای ظاهری را مشاهده نمایید. البته شماره های تماس را در زیر هم نوشته ایم تا با مشاوران ارتباط بگیرید.

راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین جاکفشی داشبوردی

یکی از وسایلی که امروزه در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد جاکفشی است. انواع جاکفشی به مرور زمان از این حالت که تنها محلی برای نگهداری کفش باشد خارج شده و بصورت کمد و دراور با ظاهری زیبا درآمده است. جاکفشی های مدرن و جدید فعلی دارای آینه، محل آویزان نمودن لباس و سایر وسایل دیگر هستند. بدین ترتیب می توان کفش های خود را بدون نگرانی از آسیب دیدن در اثر فشار و یا ضربه نگهداری نمود. جاکفشی داشبوردی جدید محل قرار گرفتن جاکفشی می تواند بیرون از درب ورودی ساختمان و در محل ورودی باشد و یا اینکه در داخل خانه و کنار درب ورودی قرار گیرد. انواع جاکفشی های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار هستند. کاربری آنها نیز به مرور زمان گسترش یافته و می توان انواع وسایل مربوط به آنها را در آن قرار داد. در نظر گرفتن کشو، کمد و محل آویز لباس موجب می گردد که از جاکفشی به عنوان محل آویزان نمودن لباس، قرار دادن واکس و سایر وسایل مرتبط استفاده شود. در ادامه به معرفی انواع جاکفشی های موجود در بازار خواهیم پرداخت.


جاکفشی داشبوردی سفید

انواع جاکفشی داشبوردی و کمدی

یکی از اولین مدل های جاکفشی که به بازار عرضه شد، جاکفشی های فلزی ساده همانند قفسه است که تنها محلی برای قرار دادن کفش بودند. پس از آن به مرور انواع جاکفشی چوبی بصورت کمد و دراور جایگزین مدل های قبلی شد. جاکفشی های کمد مانند که دارای طبقات متعدد برای قرار دادن کفش است از دیگر مدل های جدیدتر جاکفشی محسوب می شوند. این جاکفشی ها دارای آینه و محل آویزان نمودن لباس هستند و همانند یک کمد در منزل قرار می گیرند.


جاکفشی های داشبوردی از دیگر انواع جاکفشی مدرن است که دارای ظرفیت زیاد برای کفش بوده و فضای کمی اشغال می نمایند. کارکردن با این جاکفشی آسان است و به راحتی باز و بسته می شوند. بعلاوه ظاهر این جاکفشی ها زیبا و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی را دارند. در حالت عادی شما یک دراور زیبا را در کنار دیوار خواهید دید. از طرفی با فضای کمی که اشغال می کنند می توان آنرا در هر فضایی جای داد. بر روی این جاکفشی می توان گلدان، آینه و یا هر چیز دیگری قرار داد.


بهترین مارک همزن برقی

همزن برقی یکی از لوازمی است که امروزه استفاده های فراوانی در آشپزخانه دارد، تا حدی که می توان گفت که در صورت نداشتن آن تقریبا جای خالی اش در آشپزخانه به شدت حس می شود. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا در رابطه با پرفروش ترین همزن برقی ها در بازار بیشتر صحبت کنیم. همزن برقی چه مارکی خوبه  یکی از مسائلی که در این رابطه باید یادآور شد این است که غالبا همزن برقی با مخلوط کن اشتباه می شود. همزن برقی وسیله ای است که در مخلوط کردن بعضی مواد غذایی و در سرعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از این وسیله برای درست کردن خمیر نان، کیک و شیرینی، بستنی، مخلوط کردن آرد و کره، زدن تخم مرغ، هم زدن خامه و کارهایی از این دست استفاده نمایید. در واقع می توان گفت که این وسیله می تواند جایگزین هم زدن مواد غذایی با چنگال و یا قاشق شود. طرز کار همزن برقی تفاوت بسیاری با مخلوط کن دارد. همزن برقی معمولا سرعت بسیار پایین تری در مخلوط کردن مواد غذایی داشته و دارای سرعت های مختلفی نیز هست. از دیگر نقاط تفاوت این دو وسیله نیز می توان به آن اشاره کرد که شما در مخلوط کن با تیغه هایی برای بریدن و خرد کردن مواد رو به رو می شوید. این در صورتی است که همزن برقی چنین چیزی را ندارد.


مطلب مرتبط: بهترین مارک ساندویچ ساز، کدوم مدل رو بخریم؟


انواع همزن برقی

انواع همزن برقی

همزن برقی، خود به دو دسته تقسیم می شود. یک نوع آن، همزنی است که دارای دو تیغه بوده و با حرکت دست شما در جهت ترکیب مواد سرعت بخشیده می شود. این نوع همزن بدون کاسه و یا پارچ مخصوص است و شما تنها خودِ دستگاه به همراه تیغه های آن را در دست خواهید داشت. معمولا از این نوع همزن برقی برای کارهای ساده تر و ترکیب مواد غذایی روزانه استفاده می شود.


کالای پیشنهادی وب سایت چیدانه


blog post

تفال

همزن و گوشتکوب برقی دو کاره تفال


تلفن: 02126403522

blog post

مولینکس

همزن دستی ایزی میکس کامپکت مولینکس


تلفن: 88895547

نوع دیگری از همزن برقی، به گونه ای است که خود همزن دارای کاسه ای است که به آن متصل بوده و هیچ نیازی به دست شما ندارد. این نوع همزن دارای یک کاسه، یک همزن تخت، یک چنگک برای ورز دادن و هم چنین همزن مفتولی برای هم زدن سریع است. معمولا همزن های کاسه دار برای آشپزی های حرفه ای و افرادی که به صورت حرفه ای به آشپزی می پردازند مناسب است.


مطلب مرتبط: لوازم خانگی ایکیا، شیک و مقرون به صرفه دکور کنید!


قیمت همزن برقی

قیمت همزن برقی

در رابطه با تفاوت قیمت در هر کدام از انواع همزن برقی طبیعتا مسائل گوناگونی تاثیرگذار است که برای مثال می توان به این مسائل اشاره کرد:


چرخش اتوماتیک کاسه و یا عدم آن

برند

میزان توان مصرفی دستگاه ها که معمولا در حدود 100 تا 160 وات، 160 تا 200 وات، 200 تا 300 وات و 300 تا 400 وات را شامل می شود.

تعداد پره های همزن که غالبا یک، سه و یا شش عدد هستند.

رنگ دستگاه

میزان تولید صدا

ابعاد و...

مطلب مرتبط: لوازم برقی آشپزخانه، تو خریدش شک نکن!


همزن برقی پرفروش

پرفروش ترین مدل های همزن برقی

در ادامه این بخش از مطلب همراه ما باشید تا چند مورد از پرفروش ترین همزن برقی ها را بررسی کنیم:


همزن برقی بوش

یکی از پرفروش ترین همزن برقی ها در بازار از برند بوش بوده و مدل MFQ40304  آن است که دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی بوده و علاوه بر ظاهر فانتزی ای که دارد از قدرت مناسبی نیز برخوردار است. در رابطه با این محصول باید گفت که به دلیل موتور و ویژگی هایی که داراست می توانید اطمینان داشته باشید که با این دستگاه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفیده تخم مرغ را برای کیک خود آماده نمایید. با این حال شما می توانید با هزینه ای در همین حدود از مدل دیگری از این برند (MFQ36450  با موتوری 450 واتی ) که ظرف خردکن نیز دارد بهره بگیرید.