آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

نقد و بررسی اینکه یخچال فریزر دیپوینت بهتره یا الکترواستیل

دیپوینت یا الکترواستیل و چرا اکثر مردم به دنبال این دو برند هستند؟ خوب علت مشخص است چون این دو برند فعلا جزو بهترین های بازار ایران هستند. با توجه به گرانی اجناس خارجی اکثر مردم توانایی خرید محصولات خارجی را ندارند به همین جهت به دنبال خرید یخچال فریزر ایرانی هستند اما بهترین آن. الکترواستیل سابقه 50 ساله دارد و از اول مبنای کار بر کیفیت بوده و هنوز هم توانسته این روند را حفظ کند. دیپوینت یک مارک تقریبا جدید است که حدود 12 سال است وارد تولید شده است اما محصولات دیپوینت، به خصوص یخچال فریزر دیپوینت که هم از لحاظ ظاهر و ساختار پایه جزو بهترین های ایرانی است. کیفیت یخچال الکترواستیل برای اینکه بدانیم که الکترواستیل بهتر است یا دیپوینت باید هر کدام از یخچال فریزرهای آن با هم مقایسه شود. به طور کلی نمی توان این دو را با هم مقایسه کرد. مثلا یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت باید با یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل مقایسه گردد. شرکت الکترواستیل دارای کولر آبی نیز هست اما چون هدف ما مقایسه یخچال فریزرها با هم هستند تنها در مورد یخچال فریزر حرف می زنیم. قبل از مقایسه این دو باید گفت که گارانتی الکترواستیل 40 ماه است اما دیپوینت 30 ماه.

یخچال فریزر دیپوینت

مقایسه یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت با الکترواستیل
شرکت الکترواستیل دو نوع دوقلو دارد که در دو رنگ سفید و تیتانیوم تولید می شود اما شرکت دیپوینت 4 نوع یخچال دوقلو دارد که هر کدام دارای مشخصات خاصی است. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل در دو کد es24 و es23 تولید می شود. دیپوینت نیز در 4 کد d5i, d4ipro, d4i, max تولید می شود. دوقلوهای دیپوینت از لحاظ داخلی تفاوتی با هم ندارنند و تنها از لحاظ کارایی با هم متفاوت هستند.

یخچال دوقلوی الکترواستیل 46 فوت است اما دیپوینت 40 فوت است
هر دو نوع بدن برفک هستند
دیپوینت 8 کشو دارد اما الکترواستیل 9 کشو
دیپوینت یخساز اتوماتیک دارد( مدل max، d5i و d4i pro)
الکترواستیل یخساز اتوماتیک دارد( es23) اما مدل es24 یخساز اتوماتیک ندارد.
دیپوینت 3 رنگ دارد( سفید، سفید چرم و استیل) اما الکترواستیل سفید چرم و تیتانیوم
دسته دوقلوی مکس از استیل است، d5i و d4i-pro و الکترواستیل دارای دسته اهرمی هستند.
کمپرسور دیپوینت از نوع اینورتر اما الکترواستیل اینورتر نیست.
موتور الکترواستیل ایتالیایی است اما دیپوینت چین
هر دو محصول پشت بسته هستند
صدای موتور دیپوینت 2 دسی بل کمتر از الکترواستیل است.


مقایسه یخچال فریزر 30 فوت الکترواستیل با دیپوینت
شرکت دیپوینت در یخچال فریزر 30 فوت دارای تنوع بیشتری هست. یخچال فریزر 30 فوت دیپوینت از نوع بالا فریزر است اما یکی از انواع دیپوینت که مدل capture است با یخچال فریزر الکترواستیل s32 خیلی فرق دارد که در زیر شرح می دهیم.

یخچال بالا فریزر الکترواستیل 32 فوت است با کد es32 اما برای دیپوینت 30 فوت است.
یخچال فریزر 30 فوت دیپوینت 3 نوع است اما الکترواستیل 1 مدل است.
یخچال فریزر دیپوینت مدل capture دارای دوربین داخلی full hd است اما الکترواستیل ندارد.
موتور الکترواستیل اینورتر نیست اما برای دیپوینت اینورتر بی صدا است.
موتور الکترواستیل ACC ایتالیا و دیپوینت چین


مقایسه یخچال فریزر کمبی دیپوینت با الکترواستیل
شرکت الکترواستیل در زمینه تولید یخچال فریزرهای کمبی که همان پایین فریزر کشودار است خیلی تنوع تولید دارد در حالیکه شرکت دیپوینت فقط یک مدل دارد که نام آن یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت است. شرکت الکترواستیل از 20 فوت تا 35 فوت دارد اما دیپوینت فقط 22 فوت دارد. یخچال الکترواستیل es27 با مدل decent شبیه است.

یخچال الکترواستیل es35 علاوه بر 4 کشو دارای یخساز اتوماتیک و درب هوم بار است در حالیکه مدل دیسنت دارای یخساز اتوماتیک نبوده و دستی است. دستگیره های الکترواستیل اهرمی و از جنس پلاستیک است اما دیپوینت دارای دسته های استیل می باشد.



این مقایسه می تواند نمایی از این دو برند به شما بدهد اما به طور کلی هر دو برند جزو بهترینهای ایران هستند اما با توجه به ظاهر و کارایی می توانید انتخاب داشته باشید. با این مقایسه می توانید تصمیم بگیرید اما برای اینکه بهتر تصمیم گیری کنید بهتر است تا به فروشگاه مرکزی هر دو مراجعه کنید و از نزدیک تفاوتهای ظاهری را مشاهده نمایید. البته شماره های تماس را در زیر هم نوشته ایم تا با مشاوران ارتباط بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد