آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

درباره بیوگرافی و بیوگرافی ارس بولوت اینملی ، بازیگر مشهور ترک در سریال های تأثیرگذار ، حرم سلطان ، روزی یک روز و … بیشتر بیاموزید.
ارس بولوت اینملی بازیگر مشهور ترکیه ای است که به خاطر بازی در نقش شاهزاده بایزید در سریال حریم سلطان و برخی سریال های معروف دیگر مانند روزی روزگاری ، نفوذ و … در ترکیه و برخی دیگر از کشورهای جهان شهرت دارد. در زیر با بیوگرافی ارس بولوت اینملی بیشتر آشنا خواهید شد.

https://upzone.ir/بیوگرافی-آراس-بولوت-اینملی/

بیوگرافی ارس بولوت اینملی

ارس بولوت اینملی در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ در استانبول ، ترکیه متولد شد. مادرش سوتاپ و پدرش چنگیز ایناملی است. برادر بزرگتر او Orchon Inmelli بازیگر و نمایشنامه نویس و خواهرش یاسم Inemli مجری تلویزیون و خواننده است.

برخی از نزدیکان وی نیز بازیگران ترکیه هستند. از جمله میرای دانر که بازیگری را از ۹ سالگی آغاز کرد ، چنگیز دانر و ایهان دانر (برادر پدربزرگش) هستند که از نزدیکان این بازیگر هستند.

 

وی پس از حضور در دو یا سه آگهی تبلیغاتی ، در سال ۲۰۱۰ موفق شد اولین نقش خود را در مجموعه تلویزیونی “روزی روزگاری” بدست آورد. این مجموعه با موفقیت بین المللی روبرو شد و جایزه بین المللی را از آن خود کرد. همین امر باعث موفقیت سریعتر وی در بازیگری شد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

 

بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر موفق و صاحب جایزه ترکیه

وی پیش از حضور در سریال ، زمانی به عنوان یکی از شخصیت های اصلی سریال “کوچه پس کوچه ها” کار می کرد ، اما پس از بازی در تنها بخشی از این مجموعه برای تکمیل تحصیلات خود در رشته مهندسی هوافضا ، موقتاً از بازیگری کناره گیری کرد.

وی به عنوان یکی از ۱۰۰ دانشجوی برتر ، با موفقیت در آزمون SAT در ترکیه برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه موفق شد و تحصیلات خود را در دانشگاه فنی استانبول ادامه داد. وی در سال ۲۰۱۱ در ۲۰ سالگی در آنتالیا جایزه را از آن خود کرد.

در سال ۲۰۱۳ ، او به دنیای بازیگری بازگشت و در فیلم ترکی-آذربایجانی محمود و ماریام ظاهر شد که براساس رمانی از نویسنده آذربایجانی آلچین افندی ساخته شده است. وی علاوه بر حرفه بازیگری ، در تعداد زیادی تبلیغات تجاری نیز حضور داشته و چهره تبلیغاتی مارک های مختلف است. در سال ۲۰۱۸ توسط مجله ترکی GQ به عنوان مرد سال انتخاب شد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در نمایی از سریال روزی روزگاری

فعالیت های سینمایی و تلویزیونی ارس بولوت ایناملی
اینملی اولین بار به عنوان بازیگر مهمان در سال ۲۰۰۶ در سریال “کوچه پس کوچه ها” (آرکا سوککلار) در نقش شرف ظاهر شد و پس از یک وقفه نسبتاً طولانی در سال ۲۰۱۰ با سریال موفق “روزی روزگاری” (Öyle Bir Geçer Zaman ki) ، که ادامه یافت تا سال ۲۰۱۳ پخش شود ، به تلویزیون بازگشت و با نقش آموزش آکارسو مقابل دوربین رفت. سریال او اولین جایزه تلویزیونی خود را از آن خود کرد. دوبله فارسی این سریال از شبکه جم نیز پخش شد.

در سال ۲۰۱۳ ، او در یک سریال بسیار موفق دیگر به نام “حریم سلطان” (Muhteşem Yüzyıl) ظاهر شد و در نقش شاهزاده بایزید (فرزند چهارم سلیمان و هورام) بازی کرد. این مجموعه که با نام اصلی “قرن باشکوه” نیز شناخته می شود ، یکی از مشهورترین آثار این بازیگر ترک است و تا سال ۲۰۱۴ ادامه دارد. علاوه بر این ، این بازیگر اولین بار در سال ۲۰۱۳ با فیلم “محموت ایل مریم” در سینماها ظاهر شد. سپس در فیلم “آیا ما آماده هستیم؟” (Tamam mıyız) حضور داشتند.

شاهزاده بایزید

نمایی از سریال حریم سلطان با بازی آراس بولوت اینملی

در سال ۲۰۱۵ وی در نقش سارپ آلتان در سریال “مارل: زیباترین داستان من” (Maral: En Güzel Hikayem) نقش آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ اینملی در سریال بسیار موفق “نفوذی” (İçerde) در نقش مرت کاراداغ/ امید ییلماز جلو دوربین رفت. وی در این سریال همبازی بازیگر معروف ترک چاعاتای اولوسوی بود.

از سال ۲۰۱۷ او مشغول بازی در نقش یاماج کوچوالی در سریال “گودال” (Çukur) شد که پخش آن همچنان ادامه دارد. در سال ۲۰۱۹ او در فیلم سینمایی “معجزه در سلول شماره ۷” (Koğuştaki Mucize) حضور پیدا کرد.

جوایز و موفقیت های آراس بولوت اینملی

آراس یکی از بازیگران با استعداد ترکیه است که از همان آغاز به کار در حرفه بازیگری توجه منتقدان را به بازی خود جلب کرد و تاکنون برای شماری از کارهایش جوایز سینمایی و تلویزیونی دریافت کرده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.


بیوگرافی اونور تونا

اونور تونا (Onur Tuna) بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) است؛ نسخه اصلی این سریال از شبکه‌های ترکیه ای و نسخه دوبله آن از شبکه‌های فارسی زبان جم تی وی پخش می‌شود. این سریال طرفداران بسیار زیادی در بین مخاطبان ایرانی دارد. علیهان یکی از کاراکترهایی است که خیلی از ایرانی‌ها عاشق هنرنمایی او در این سریال هستند.

https://topersian.ir/بیوگرافی-اونور-تونا/

سریال ترکی سیب ممنوعه محصول سال ۲۰۱۸ کشور ترکیه است و زندگی دو خواهر به نام های زینب و ییلدیز را به تصویر می کشد. زینب و ییلدیز ییلماز دو خواهر هستند که علاقه بسیاری به هم دارند اما رویا و آرزوهای آن در زندگی با هم خیلی متفاوت است. زینب یک دختر زیبارو است که به شدت پایبند به ارزش‌های اخلاقی است که در یک شرکت به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار است.

تولد

اونور تونا در دومین روز از ماه جولای سال ۱۹۸۵ در شهر چاناککاله ترکیه چشم به جهان گشود. وی تا ۱۵ سالگی در شهر گلیبولو در استان چاناق قلعه (چاناککاله) زندگی می کرد و دوره دبیرستان خود را در سال ۲۰۰۰ در مدرسه پسرانه بورسا گذراند. او توانست در رشته اقتصاد مقطع کارشناسی از دانشگاه ایلول فارغ التحصیل شود.

خانواده
خانواده مادر اونور تونا ترک هستند ، اما آنها از سالونیک یونان به ترکیه مهاجرت کرده اند. مادر وی کارمند ثبت نام املاک است و در حال حاضر بازنشسته است. پدر اونور همچنین به عنوان معلم ریاضی کار می کند. او فقط یک برادر دارد. اونور تونا در هنرستان دانشگاه اژه موسیقی سنتی ترکی را می آموزد.

گیتارنوازی

اونور هم مشغول بازیگری است و هم نواختن گیتار. ناگفته نماند که او از جذاب ترین مدل های کشور ترکیه نیز به شمار می‌رود. او تا کنون دو آهنگ نیز به نام های tipki sen و Acin verdi منتشر کرده است.

همانطور که اشاره کردیم ، اونور استاد گیتار و یک هنرمند موسیقی در دانشگاه اژه است. وی مدرک بازیگری را از مرکز هنر انستیتوی هنر گیزن در ازمیر دریافت کرد. در سن ۱۵ سالگی ، پس از اتمام دبیرستان ، اونور وارد هنرستان موسیقی شد و شروع به تحصیل در رشته هنر به سبک موسیقی کلاسیک کرد و گیتار را به عنوان ساز ویژه خود انتخاب کرد.

فعالیتهای ورزشی و هنری
اونور تونا از همان ابتدا به طور فعال در بسکتبال و والیبال فعالیت داشته است. وی هنگام تحصیل حرفه ای در دانشگاه ازمیر ، چهار سال به عنوان مدل کار کرد. در همان زمان ، وی علاوه بر تحصیل در موسیقی ، کلاسهای بازیگری و تئاتر را در مرکز هنری ازمیر و مرکز مزدات غازان گذراند و همچنین دروس خصوصی را در مورد نحوه بازی مقابل دوربین گذراند. در طول سال های دانشگاه به دلیل چهره خوب و بدنی خوب چهار سال به صورت حرفه ای کار کرد.

هنگام اقامت در استانبول ، اونور دروس خصوصی بازیگری را که شامل مهارت های بازیگری جلوی دوربین بود ، با مشاهیر مانند امید سیراک ، بازیگر و خواننده ترکی آیلا آلگان و سایم گوو اوغلو گذراند.

بیو عاشقانه

در این مطلب از سایت کوکا برای شما بیش از ۴۵ متن بیو رمانتیک و عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی برای اکانت اینستاگرام و تلگرام شما گردآوری کرده ایم.

With You, I forget all my problems. With You, Time Stands Still
با تو من تمام مشکلاتم را فراموش می کنم. با تو زمان می ایستد.

https://today-news.ir/بیو-گرافی-عاشقانه-بیو-عاشقانه-جدید-1400/

Love is a bridge between two hearts
عشق پلی است میان دو قلب عاشق
ضرب المثل انگلیسی

If I ever write story about my life, don’t be surprised if your name appears billion time
اگر من روزی داستان زندگی ام را نوشتم، تعجب نکن اگر دیدی نام تو میلیاردها با برده شده …

I want you to be happy, but I want you to be happy with Me
من دوست دارم خوشحال باشی، اما دوست دارم با من خوشحال بشی

You feel like a beautiful backdrop to my life. You make me feel whole
تو مثل یک پس زمینه زیبا در زندگی منی. تو باعث میشی احساس کافی بودن کنم.

I feel like my life started on the day I met you. You’re a dream
من احساس می کنم زندگی من از روزی شروع شد که تو را دیدم. تو مثل یک رویایی

I love you, not only for what you are, but for what I am when I am with you
دوست دارم، نه تنها به خاطر چیزی که هستی، بلکه به خاطر چیزی که من هستم وقتی با تو ام

I just love hugging you. Having you within my arms makes everything possible
من فقط دوست دارم در آغوش بگیرمت. داشتن تو در میان دستانم هر چیزی را ممکن می کنه.

I feel so lucky and so successful just to have such a beautiful woman at my side
من خیلی خیلی احساس خوش شانسی و موفقیت میکنم، فقط به خاطر داشتن زنی زیبا در کنار خودم

در ادامه بخوانید : استوری عاشقانه اینستاگرام

بیو اینستاگرام زیبا

Nothing Can replace you
هیچ چیز نمی تونه جایگزین تو بشه

I love you. That’s all I know
دوست دارم. این تمام چیزیه که می دونم.

I’m not perfect but I am Loyal.
من کامل نیستم اما وفا دارم

My love and adoration for you only grows stronger with time. Much, much stronger
دوست داشتن و عشق ورزی من به تو هر زمان پر رنگ تر میشه. خیلی خیلی پر رنگ

My number one goal in life is to make you happy. You deserve absolutely everything
هدف شماره یک من در زندگی شاد کردن توئه، تو بدون شک لایق همه چیز هستی

I would give anything to make you smile. Your smile lights me up inside
من هر کاری برای لبخند زدن تو میکنم. لبخند تو روشنایی بخش درون منه

I care for you
I love you too
you are my world
you are my life
so glad that your
my lovely wife

من مراقبتم
من دوست دارم
تو دنیای منی
تو زندگی منی
خیلی خوشحالم که تو
همسر دوست داشتنی منی

I love you more than coffee (but please don’t make me prove it)
عاشقتم حتی بیشتر از قهوه (اما خواهشا مجبورم نکن ثابتش کنم)

Have a great day at work – I’m counting down till you get home
اوقات خوشی در محل کارت داشته باشی. من لحظه شماری می کنم تا بیای خونه

متن برای bio اینستاگرام

To my dear Husband
I just want to say
You made my life complete
On our Wedding Day
I Love You

شوهر عزیزم فقط یه چیزی می خواهم بگم
تو در روز عروسی
زندگی مرا کامل کردی
دوستت دارم

love is pure
Love is Sure
Love is sweet poison
that Doctors can’t cure

عشق یعنی پاکی
عشق یعنی اطمینان
عشق یه زهر شیرینه
که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!

You brought sunshine into my life
And a marriage full of love
So I’m one lucky guy
To have such a fantastic wife
Happy Valentines

تو تابش آفتاب و یک ازدواج پر از عشق را به زندگی من بخشیدی
من با داشتن یک همچین همسر فوق العاده ای
یک مرد خوش شانسم

You inspire me, baby
تو الهام بخش من عزیزم

Find a guy who calls you beautiful instead of hot
who will stay awake just to watch you sleep
Who calls you back when you hang up on him
به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند
کسی که دوباره با تو تماس بگیرد حتی وقتی تلفنهایش را قطع می کنی
کسی که بیدار خواهد ماند تا سیمای تو را در هنگام خواب نظاره کند

I love you more today than yesterday, but not as much as tomorrow
عاشقتم بیشتر از دیروز اما نه بیشتر از فردا

When you are happy you want to reach the person you love most …
But when you are sad you want to reach the person who loves you most !
وقتی خوشحالی ، دوست داری به کسی برسی که خیلی دوسش داری …
اما وقتی ناراحتی ، دوست داری به کسی برسی که خیلی دوست داره …

متن بیو کوتاه خاص

در متن های زیر بعد از جمله می توانید در صورت تمایل نام عشق تان و همسرتان را بیاورید.

I love you
دوست دارم

I miss you
دلم واست تنگ شده

I’m thinking about you
من به تو فکر میکنم

You are my everything
تو همه چیز منی

I’m always by your side
من همیشه کنارتم

I’ll love you always
همیشه دوستت خواهم داشت

I feel so lucky to be with you
به خاطر با تو بودن احساس خوش شانسی می کنم

بیو اینستاگرام انگلیسی
بیو اینستاگرام انگلیسی

بیوگرافی اینستاگرام زیبا و قشنگ

You’re my other half
تو نیمه گمشده منی

I think about you 24/7
من ۲۴ ساعت ۷ روز را به تو فکر می کنم

You are my sunshine
طلوع خورشید من تویی

You have my heart, keep it safe
قلب من پیش توئه، مراقبش باش

بیوهای جالب و زیبا

New year
new clothes
new life
but
old friend

سال نو
لباسای نو
زندگی نو
اما
رفیقای قدیمی

***

چه خوشبخت اند آنانی که به پای هم پیر میشود نه به دست هم

***

کفش هم اگر تنگ باشد زخمی می کند، وای به حال روزی که دل تنگ باشد

***

دوستت دارم و این تمام حرف من است

***

تک تک ثانیه هایی که تو را کم دارم …
ساعتم درد، دلم درد، جهانم درد است …!

***

بیو تلگرام

“تو” تکرار نمی شوی، این منم که دلبسته تر می شوم!

***

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

***

همیشه سکوت به معنای پیروزی تو نیست
گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی

***

تنهایی یعنی باران ببارد و تو به قدر دو نفر تنها قدم بزنی

***

متن بیوگرافی اینستاگرام

با هم که قدم می زنیم حسودی اش می شود آفتاب، نه که هیچ گاه قدم نزده است با ماه

***

متن خاص برای بیو تلگرام و اینستاگرام
متن خاص برای بیو تلگرام و اینستاگرام

دستم را بگیر جیب ها گاهی عمق تنهایی را نمی فهمند

***

اگر قرار است برای چیزی زندگی خود را خرج کنیم بهتر است آن را خرج لطافت یک لبخند یا نوازشی عاشقانه کنیم

***

گآھے یک دوست چنآن بآ دلت مے کند
کہ دلت بدجور
برآے دشمنت تنگ مے شود

***

کاش آدم ها عاشق نمی شدن
کاش عاشق ها آدم می شدن
ای کاش

***

توی قلبم نوشتم
ورود ممنوع
حالا که وارد شدی
خروج ممنوع

***

تمام آرزوی رود
به دریا رسیدنه
تمام آرزوی من
تصاحب نگاه تو

***

دلی که بشکند
فریادش
را نمیفهمی
ولی
نفرینش
به زمینت می اندازد
شک نکن

***

انتخاب آدم های اشتباه تو زندگیمون
مثله خونه ساختن رو یه ناحیه زلزله خیزه
از زمین لرزه مطمئنیم
ولی زمان دقیقشو نداریم

***

دختر است دیگر
با یک لحن سرد
دلش میگیرد

***

بیخیالِ زمین
حواستان جمعِ دلِ آدم هایى باشد که
شاید ناخواسته
روزى هزار بار می لرزانید و
عینِ خیال تان نیست

***

هر یک از لحظات زندگی ما هم‌چون گوهری بی نهایت ارزشمند است که به هیچ وجه نمی شود روی آن قیمت گذاشت

***

به خدا توکل کنید و امیدوار باشید که روزی آرزوهای تان برآورده می‌شود

***

هر کس بهت گفت دوست دارم
باورنکن
خیلیا میگن بارون رو دوست داریم
ولی با چتر
میرن زیرش

بیو آماده اینستاگرام

آن چه را که در مزرعه ذهن خود کاشته اید درو خواهید کرد
You will reap what you plant in your minds farm

این را بدانید؛ فقط شما هستید که می توانید خودتان را به جایی که می خواهید برسانید، نه هیچ کس دیگری

***

بیو جالب برای اینستاگرام

فقط یک چیز می‌تواند رسیدن به یک رویا را نا ممکن سازد : ترس از شکست

این جا را خراش بده ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ تا بیومو ببینی

بیوگرافی کامل مرجانه گلچین

  • نام : مرجانه دلدار گلچین
  • تاریخ تولد: ۲ اسفند ۱۳۴۷
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات: فارغ التحصیل بازیگری
  • همسر: کریم آتشی (کارگردان)

https://safir-ac.ir/مرجان-گلچین-و-همسرش/

مرجانه گلچین

زندگی شخصی مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال ۱۳۴۷در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر پرطرفدار نقش های طنز 

مرجانه گلچین خواهرمنیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

نادیا دلدار گلچین

مرحومه نادیا گلچین دختر عموی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین همچنین  همسر کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما میباشد.

کریم آتشی

نفر اول از سمت راست ، کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین

در نیمه دوم دهه شصت وی بازیگر مشهور سریال های تلویزیونی بود و در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد موفق شد چهره قابل قبولی را در بین عموم مردم نشان دهد.
در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و چهار سال بعد دوره تخصصی تئاتر را به پایان رساند و سپس با تشویق خواهرش منیه که در آن زمان بازیگر بود ، به تئاتر رفت.

مرجانه گلچین

بازیگر شدن مرجانه گلچین
مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال ۱۹ ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد.
مرجانه گلچین
مرجانه گلچین در سریال آینه
گلچین پس از بازی در سریال های پرماجرا درباره ازدواج ، تا سال ۱۹۶۸ در تلویزیون غایب بود. سرانجام پس از ۱۳ سال با سریال های زیرزمینی به تلویزیون بازگشت.
مرجانه گلچین
عکس مرجانه گلچین
بازی گلچین در ابتدا در ژانر و موقعیت های جدی اجتماعی بود اما از سری زیرزمین مرجانه بود که رنگ جدیدی به بازی خود اضافه کرد و همچنین کمدی را تجربه کرد و سپس بازی های متفاوت و درخشانی از آن دیدیم.

شاید بازی او در فیلم های شب بیست و نهم و چشم هایم برای تو در ذهن مخاطب عام مانده باشد.

مرجانه گلچین

بازی مرجانه گلچین در فیلم شب بیست و نهم

خلاصه: طبق سنت خانوادگی ، مختارام و اسماعیل از سنین پایین ازدواج کرده تلقی می شوند. والدین عزیز با دیدن شبح ، هنگام تولد و جفت دفن شدن ، نگران آینده هستند.

وی در دهه ۷۰ بیشتر به سینما توجه داشت اما در عرصه سینما ظاهر نشد و سرانجام بعد از مدت ها رضا آتاران این بازیگر را با سریال بزنگا به دوران اوج خود برگرداند.


بیوگرافی و زندگینامه همسر شهاب حسینی , پریچهر قنبری

دوستداران سینما دوست دارند بدانند بازیگر مورد علاقه شان چگونه زندگی می کند ، در زندگی شخصی او چه می گذرد و خلاصه اینکه دوست دارند همه چیز را بدانند.در ادامه جزئیاتی از زندگی همسر شهاب حسینی پریچر گنبری را می خوانید.

https://pendarch2.ir/همسر-شهاب-حسینی-کیست؟/

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۹۷۳ در تهران متولد شد. وی در سال ۱۹۹۵ با پریچر گنبری ازدواج کرد ، اولین فرزند آنها محمد امین در زمستان سال ۲۰۰۳ و فرزند دوم آنها به نام امیرعلی در تابستان سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد.

پریچر گنبری و همسرش در لواسان یک کافه دارند که توسط پریچر اداره می شود. در ادامه مکالمه ای با پاریچر گنبری در کافه آرت را می خوانید ، گفتگوی صادقانه ای که در آن عشق از هر کلمه بال می زند.

شهاب حسینی و همسرش

تفاوت شهاب حسینی ، پدر ، بازیگر ، مجری ، همسر ، کارگردان و صاحب کافه چیست؟

‘شهاب هرگز کافه نداشته است. بعد از تولد محمدامین ، مدتی در خانه بودم و در آن زمان او می خواست فضایی صمیمی و صمیمانه را برای گفتگو ایجاد کند. فضای سالم و خانوادگی که بیشتر به دلیل ماها کافه را راه اندازی کرد.

در مورد مجری بودن ، باید بگویم که او بیان بسیار فصیحی دارد و بانک حرف های زیادی در ذهن او دارد. من به عنوان همسر او همیشه از این توانایی لذت می برم و گاهی اوقات حسادت می کنم که نمی توانم مانند او صحبت کنم. بهتر است بیشتر در مورد بازیگری صحبت نکنیم.

او استاد است (می خندد). در مورد کارگردانی نیز باید بگویم که اولین تجربه بسیار خوبی بود. تجربه ای که خودش در بازیگری و کارگردانی تجربه کرد.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی

همیشه گفته می شود که پشت سر یک مرد موفق ، زنی قرار دارد که او را به این موفقیت رسانده است ، چقدر در این موفقیت سهیم هستید؟

– من خودم را جدا از شهاب نمی دانم. در طول این ۱۸ سال زندگی مشترک ، ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او افتاد ، من در کنارش بودم و بودن در کنار او خوشایند بود.

پریچهر قنبری و همسرش

 

آیا تا به حال در موقعیت های مختلف به شما اعتماد کرده اید؟

– خوب ، من همیشه در کنارش بودم ، اما بعد از بچه دار شدن ، کمی شلوغ شدم ، اما به راحتی می توانم بگویم که او بهترین پدر جهان است. او فرزندانش را بسیار دوست دارد و گاهی اوقات احساس می کنم او بیش از من آنها را دوست دارد.

خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما احساس می کنم او بیشتر به من علاقه مند است و کمتر آشنایی دارد. او با همه سختی های کارش همیشه در کنار ما بوده است. اغلب اتفاق می افتد که برای تمرکز حواس خود به سکوت نیاز دارید. احساس بازیگری مانند مشاغل دیگری نیست که دقیقاً مانند بقیه بیدار شوند. به فروشگاه یا اداره بروید و … اینطور نیست. آنها باید روح را بسازند تا نقش آفرینی کنند. ممکن است بعضی جاها از هم جدا شده باشیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم روابط ما را تقویت می کرد.

شهاب حسینی و پسرش

اگر کودکان دوست دارند به بازی خود ادامه دهند ، واکنش شما چیست؟

– من واقعاً از قلب خوشحالم. خوشحالم اگر آنها از پدرشان هنری دریافت کنند اما دیگر نیازی به آنها نیست. بهتر است استعدادی را که دارند در جایی خرج کنیم. اگر آنها علاقه مند به بازیگری هستند ، من آنها را تشویق می کنم ، اما خود آنها علاقه زیادی به این گروه ندارند.

پسر کوچک من کمتر از سه سال دارد. البته او بسیار بازیگر است. یک وقت ممکن است عصبی شود و عصبانی صحبت کند و در عین حال بخندد و جواب دهد. صحنه ای را به راحتی با دو گوشه و دو شخصیت فراهم می کند. (با خنده) از طرف دیگر ، محمدامین استعداد زیادی در نقاشی دارد و نقاشی را ترجیح می دهد. من فکر می کنم یک استعداد ذاتی هنری در زندگی آنها وجود دارد و ما نمی توانیم آن را انکار کنیم.

امیرعلی حسینی

همسر بودن شهاب حسینی چه حسی دارد؟

زندگی با یک هنرمند فضای کوچکتر می خواهد یک اتاق و یک بوم است. او خودش نوازنده و سازشکار است اما بازیگر اینگونه نیست. شما همیشه باید در کنار یک گروه باشید. شما همیشه زیر ذره بین هستید.

خدا را شکر ، مردم همیشه دوست دارند و این چیز بدی نیست. ما از طرفداران شهاب احساسات و انرژی مثبت می گیریم. خدا را شکر.

تمام مهربانی و عشقی که از یک طرف به من در آن ۱۸ سال زندگی مشترک داشت و از طرف دیگر فرصتی که به من داد برای بازی در فیلمش. سکانسی که با هم بازی کردیم احساس خیلی خوبی به من داد.

نقشی که من بازی کردم این بود که همه بازیگران از او می پرسیدند که قرار است کی را بازی کند. همه در این مورد کنجکاو بودند و نقش را دوست داشتند. شهاب همیشه به من می گفت نقشی که به من داده احساسی است که در طول زندگی نسبت به من داشت.