آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین جاکفشی داشبوردی

یکی از وسایلی که امروزه در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد جاکفشی است. انواع جاکفشی به مرور زمان از این حالت که تنها محلی برای نگهداری کفش باشد خارج شده و بصورت کمد و دراور با ظاهری زیبا درآمده است. جاکفشی های مدرن و جدید فعلی دارای آینه، محل آویزان نمودن لباس و سایر وسایل دیگر هستند. بدین ترتیب می توان کفش های خود را بدون نگرانی از آسیب دیدن در اثر فشار و یا ضربه نگهداری نمود. جاکفشی داشبوردی جدید محل قرار گرفتن جاکفشی می تواند بیرون از درب ورودی ساختمان و در محل ورودی باشد و یا اینکه در داخل خانه و کنار درب ورودی قرار گیرد. انواع جاکفشی های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار هستند. کاربری آنها نیز به مرور زمان گسترش یافته و می توان انواع وسایل مربوط به آنها را در آن قرار داد. در نظر گرفتن کشو، کمد و محل آویز لباس موجب می گردد که از جاکفشی به عنوان محل آویزان نمودن لباس، قرار دادن واکس و سایر وسایل مرتبط استفاده شود. در ادامه به معرفی انواع جاکفشی های موجود در بازار خواهیم پرداخت.


جاکفشی داشبوردی سفید

انواع جاکفشی داشبوردی و کمدی

یکی از اولین مدل های جاکفشی که به بازار عرضه شد، جاکفشی های فلزی ساده همانند قفسه است که تنها محلی برای قرار دادن کفش بودند. پس از آن به مرور انواع جاکفشی چوبی بصورت کمد و دراور جایگزین مدل های قبلی شد. جاکفشی های کمد مانند که دارای طبقات متعدد برای قرار دادن کفش است از دیگر مدل های جدیدتر جاکفشی محسوب می شوند. این جاکفشی ها دارای آینه و محل آویزان نمودن لباس هستند و همانند یک کمد در منزل قرار می گیرند.


جاکفشی های داشبوردی از دیگر انواع جاکفشی مدرن است که دارای ظرفیت زیاد برای کفش بوده و فضای کمی اشغال می نمایند. کارکردن با این جاکفشی آسان است و به راحتی باز و بسته می شوند. بعلاوه ظاهر این جاکفشی ها زیبا و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی را دارند. در حالت عادی شما یک دراور زیبا را در کنار دیوار خواهید دید. از طرفی با فضای کمی که اشغال می کنند می توان آنرا در هر فضایی جای داد. بر روی این جاکفشی می توان گلدان، آینه و یا هر چیز دیگری قرار داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد