آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی قیمت مناسب

اگر دوست دارید در منزل خود به جای تنقلات مضر از خوراکی‌های سالم و مقوی استفاده کنید، خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به این ترتیب می‌تواند میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را به‌راحتی در خانه‌ی خود تهیه کنید. این محصول با تولید حرارت و از بین بردن آب میوه‌ها آن‌ها را خشک کرده و مواد معدنی و ویتامین‌ها آن‌ها را حفظ می‌کند. دستگاه میوه خشک کن خانگی در ادامه چند مورد از بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی را با بررسی کامل آنها به شما معرفی می کنیم. اگر در مورد این محصول اطلاعات خاصی ندارید پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید حتماً راهنمای خرید میوه خشک کن ما که در انتهای این مقاله قرار دارد را مطالعه کنید.


معرفی 10 مارک از بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی موجود در بازار

پیشنهاد ویژه

دستگاه میوه و سبزی خشک کن سایا

میوه و سبزی خشک کن سایا

میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP 103 یکی از محصولات کاربردی از این شرکت ایرانی است. اگر دوست دارید تنقلات سالم و خانگی برای خانواده‌تان فراهم کنید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


به‌وسیله‌ی این محصول می‌توانید ورقه‌های خوشمزه میوه تهیه کنید. توان مصرفی این دستگاه۲۵۰ وات است. بسته به قطر میوه‌ها زمان خشک‌شدن کامل آن‌ها متغیر است. بهتر است میوه‌هایی که برای خشک شدن داخل این دستگاه می‌گذارید ۵ میلی‌متر باشد.


این دستگاه دارای ۵ طبقه‌ی مختلف است. به این ترتیب می‌توانید به‌طور همزمان، میوه‌های مختلف را در حجم زیاد خشک کنید. میوه‌ خشک کن سایا مدل GP 103 دارای ۵ سینی بزرگ است که روی هم سوار می‌شوند. به‌علاوه، این سینی‌ها قابلیت چرخش 360 درجه را دارند و جداشدنی هستند.


جدا شدن سینی‌های دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی آن‌ها را نظافت کنید. سینی‌های این محصول مشبک هستند. به این ترتیب گرما به‌خوبی از میان آن‌ها انتقال پیدا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت خشک‌کردن سبزیجات و گل اشاره کرد.


میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

قبلا از برند آلمانی متئو آب مرکبات گیری آن را معرفی کردیم. و حالا میوه خشک کن متئو مدل MFD 30 که یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد این برند است را به شما معرفی می‌کنیم. از این محصول می‌توانید برای خشک‌کردن انواع میوه استفاده کنید.


حرارت این دستگاه بین ۴۰ تا ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. این حرارت برای میوه‌های مختلف متغیر است. برای میوه‌هایی که در دمای بالا پلاسیده یا تلخ می‌شوند، بهتر است از دمای پایین استفاده شود.


برخی از میوه‌ها هم در دمای پایین خشک نمی‌شوند و همچنان آبدار هستند. برای این نوع میوه‌ها بهتر است از دماهای بالاتر و نزدیک به ۷۰ درجه استفاده کرد.


این مدل دارای ۵ طبقه سینی است. در هر بار روشن کردن دستگاه می‌توانید از هر کدام از این سینی‌ها استفاده کنید. سینی‌های این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در فواصل مختلف از هم قرار دهید.


علاوه‌بر خشک‌کردن میوه، از این دستگاه می‌توانید جهت خشک‌کردن سبزیجات هم استفاده کنید. جنس بدنه‌ و سینی‌های این محصول از پلاستیک است و اجزای آن جدا شدنی و قابل شست‌وشو هستند.


میوه و سبزی خشک کن هامسول مدل HS310

میوه و سبزی خشک کن هامسول مدل HS310

محصول بعدی که به معرفی آن می‌پردازیم میوه و سبزی خشک کن هامسول مدل HS310 است. این میوه و سبزی خشک خانگی کن از محصولات بسیار کارآمد برند هنگ‌کنگی هامسول به‌شمار می‌رود.


این محصول دارای ۵ طبقه صفحه‌ی چرخان با سینی‌های متحرک است. ارتفاع کم سینی‌های این محصول به انتقال یکنواخت حرارت در مدت زمان کوتاه کمک می‌کند. به این ترتیب با مصرف برق کمتر می‌توان تمام میوه‌ها را خشک کرد.

صفحه‌ی دیجیتال، نمایش زمان سپری شده، تنظیم ساعت و دما و زنگ هشدار پایان کار دستگاه از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است و لوازم جانبی آن قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی هستند.


این محصول همچنین دارای پایه‌ی ضد لغزش است که از جابه‌جایی محصول و لیز خوردن آن جلوگیری می‌کند. این محصول از هامسول با توان ۲۵۰ وات کار می‌کند و قابلیت تنظیم دما از ۴۰ تا ۷۰ درجه را دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد