آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

چگونه فالوور فیک بزنیم

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چگونه فالوور فیک بزنیم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و سایت ها و اپلیکیشن هایی برای گرفتن فالوور فیک به شما معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید. چگونه فالوور فیک بگیریم اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برپایه انتشار عکس است که از سال ۲۰۱۰ شروع به فعالیت نموده و هم اکنون بیش از ۲۵ میلیون ایرانی در این شبکه در آن حال فعالیت هستند . در این شبکه پروفایل های تجاری و شخصی وجود دارند برخی برای انتشار لحظات شخصی و برخی برای معرفی خدمات و محصولات و رشد کسب و کار خود در این شبکه فعالیت می کنند.


اکثریت کاربران این پلتفرم چه برای محبوبیت و چه برای افزایش مشتری هایشان نیاز دارند تا این فالوور ها را افزایش دهند.


فالوور فیک اینستاگرام

اگر شما نیز از این دسته افراد هستید و دوست دارید فالوور ها و لایک و ویو و کامنت های شما بالا بروند ما به شما راه حل هایی را آموزش خواهیم داد.


شما می توانید با خرید کامنت سفارشی اینستاگرام، تعامل خود را با مخاطبان تان افزایش دهید.


فالوور فیک چیست؟

فالوور های فیک در واقع اکانت های فیکی هستند که شما را فالو یا دنبال می کنند. اما این اکانت ها چه ویژگی هایی دارند؟


آن ها معمولا نام کاربری معنا داری ندارند. به عنوان مثال ممکن است آیدی مانند hghdkd یا استفاده رندوم از تعدادی حروف در کنار هم داشته باشند.


همچنین این اکانت ها عکس پروفایل ندارند یا اینکه عکس پروفایل شان نامفهوم یا غیر واضح است. یا عکسی از گل، طبیعت و… بر روی پروفایل شان دارند.


فالوور فیک چیست

علاوه بر این ها، اکانت های فیک فالوور و فالووینگ ندارند یا اگر دارند تعدادشان بسیار کم است و به طور کلی این اکانت ها فعال نیستند. چه در صفحه خود شان چه در صفحه شما.


داشتن فالوور فیک

فالوورهای فیک برای بسیاری از افراد ممکن است خوشایند به نظر نیاید. خیلی از افراد برای اینکه تعداد فالورهای خود را افزایش دهند سرمایه گذاری های زیادی انجام می دهند و هزینه های سنگینی را پرداخت می نمایند تا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.


بعضی دیگر با خریدن ربات های اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور هستند و بعضی دیگر هم مشغول به خرید فالوور واقعی می شوند. نکته ای که باید در این جا مد نظر داشته باشید این است که بیشتر این ربات ها و سایت ها اعلام می کنند که فالوور فیک ارائه نمی دهند.


بعضی از ادمین های پیج های اینستاگرامی به دنبال خرید فالوورهای فیک هستند. هدف این افراد از خرید فالوورهای فیک این است که می توانند از این روش کاربران را ترغیب نمایند تا دنبال کننده پیج آ نها باشند یا با بالا بودن فالوور ها  در پیج کاری  خود بتوانند راحت تر مشتری را جذب نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد