آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی و تدوین در سال ۱۴۰۰

دیگر همه چیز دیجیتال شده و تمام کارها و رشته ها به فضای کامپیوتر کشانده شده است. انیمیشن سازی و تدوین فیلم چند ده سالی می شود که به فضای کامپیوتر ها کشانده شده است و هر ساله نیز به قدرت این فضا در جهت ساخت انیمیشن و فیلم اضافه می شود. به عنوان یک تدوینگر شما انتظارات زیادی از یک لپ تاپ دارید و دوست دارید تا لپ تاپی که دارید در برنامه های مختلف که غالبا سنگین هستند کم نیاورد و شما را اذیت نکند. تدوینگر ها لپ تاپ های مخصوصی نیاز دارند که ویژگی های خاصی دارند به همین دلیل است که بسیاری بعد از خرید احساس می کنند لپ تاپی که خریدند مناسب آنها نیست. در ادامه این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی را به شما معرفی کنم. بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی قطعا شما هم دوست ندارید لپ تاپی که می خرید بعد از مدتی خراب شود یا اینکه بعد از خرید بفهمید مناسب شما نیست و اصلا کفاف کار و نیاز شما را نمی دهد. در این وضعیت بازار نیز یک انتخاب نادرست می تواند به به قیمت از دست دادن میلیون ها پول تمام شود. به همین دلیل من سعی خود را کردم تا در این مطلب به بهترین لپ تاپ برای ساخت انیمیشن و تدوین را معرفی کنیم.


بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی HP-DA2211-A


بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی یعنی بهترین در همه چیز

هر لپ تاپی یک کاربرد خاص دارد و برای همان کاربرد خاص بهینه شده است. برای مثال لپ تاپ های گیمینگ کارت گرافیک قوی تری دارند اما اپ تاپ های برنامه نویسی cpu های قوی تری دارند یا لپ تاپ های دانشجویی cpu و رم متوسطی دارند. لپ تاپ های مناسب انیمیشن سازی یک ترکیب کامل از همه اینها در کنار هم هستند. شما نیاز به رم، کارت گرافیک، cpu قوی ای دارید. اما پیدا کردن لپ تاپی با این مشخصات چندان راحت نیست. معمولا لپ تاپ ها به طور کامل بهینه نمی شوند تا برای انیمیشن سازی و موشن گرافیک مناسب باشند به همین دلیل خودتان باید بین انبوهی از مدل ها به گشت و گذار بپردازید و مدل مناسب کار خود را پیدا کنید.


بهترین برند تولید کننده لپ تاپ برای موشن گرافیک

برند های مختلف در عرصه تولید لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی فعالیت می کنند که شامل: اپل، دل، اچ پی، لنوو و ایسوس می شود. لپ تاپ های اپل معمولا حرفه ای و گران هستند و اگر بودجه خوبی دارید مناسب شما هستند. لپ تاپ های دل نیز دیگر خیلی سخت در ایران پیدا می شوند و تنوع بسیار کمی در بازار ایران دارند. اچ پی نیز تنوع پایینی دارد اما در میان همین تعداد پایین می توان محصولات خوبی پیدا کرد. جنگ اصلی بین دو شرکت لنوو و ایسوس است. شرکت لنوو تنوع فوق العاده زیادی دارد اما بیشتر لپ تاپ های آن کامل نیستند و معمولا یک نقطه ضعفی دارند. اما در بین محصولات شرکت ایسوس می توان گزینه های عالی ای پیدا کرد ولی متاسفانه بیشتر آنها گران هستند.


سری zenbook ایسوس یک سری مخصوص کارهای تخصصی است به حساب می آید که لپ تاپ های آن کمی گران قیمت هستند اما اگر بتوانید یک محصول از این سری را انتخاب و خریداری کنید خیالتان از بابت کیفیت و حرفه ای بودن لپ تاپ می تواند راحت باشد.



 


بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ برای کارهای گرافیکی چقدر است؟

به احتمال زیاد شما هم مانند من و خیلی های دیگر بودجه برایتان بسیار مهم است و اینکه لپ تاپی که می خواهید بخرید چه قیمتی باشد برایتان از اهمیت زیاد برخودار است. بازه های قیمت لپ تاپ ها در ایران به موارد زیر تقسیم می شوند:


زیر 10 میلیون تومان: معمولا خیلی سخت می تواند حتی یک لپ تاپ متوسط در آن پیدا کرد چون بیشتر لپ تاپ های این رده ضعیف و مناسب کارهای عادی هستند چه برسد به کارهای گرافیکی و حرفه ای که نیاز به سخت افزار قوی ای دارند.

10 تا 20 میلیون تومان: در این رده لپ تاپ ها سخت افزار قوی تری دارند اما هنوز کامل نیستند و کم و کاستی های زیادی دارند. اگر واقعا یک لپ تاپ حرفه ای می خواهید برای کارهای تدوین فیلم و انیمیشن سازی شاید گزینه های بسیار کمی برای انتخاب در این باز باشند.

20 الی 30 میلیون تومان: در این رده دیگر لپ تاپ ها از کارت گرافیک، رم و cpu قوی ای برخودار هستند و معمولا بیشتر محصولات برای کارهای تدوین و انیمیشن سازی نیمه حرفه ای مناسب هستند.

30 تا 50 میلیون تومان: در این رده لپ تاپ های موجود برای کارهای حرفه ای مناسب هستند و اگر فردی هستید که پروژه های سنگینی انجام می دهید قطعا این لپ تاپ ها تمام نیاز های شما را پوشش می دهند.

بهترین لپ تاپ انیمیشن سازی زیر 20  میلیون تومان

زیر بیست میلیون تومان لپ تاپ های خوبی پیدا می شوند که چندان از نظر سخت افزاری ضعیف نیستند و قدرت خوبی دارند. اما بگذارید واقعیت را بگویم اگر قصد شما واقعا انیمیشن سازی و کارهای گرافیکی و حرفه ای است قطعا با خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت فقط خودتان را به دردسر می اندازید. چون این لپ تاپ ها نه تنها نمی توانند به شما کارایی لازم را ارئه دهند بلکه مدام شما را اذیت می کنند و جلوی فعالیت درست شما را می گیرند. بنابراین گزینه های بالای 20 میلیون تومان می تواند خیلی عالی تر باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد