آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال

تبدیل یک هارد اینترنال به هارد اکسترنال اگر شما هم به دنبال راهی برای تبدیل هارد داخلی از لپ تاپ به هارد اکسترنال هستید و می خواهید نکات مثبت و منفی تبدیل هارد داخلی به هارد اکسترنال را داشته باشید ، باید به شما بگویم این مکان مناسب است . هارد دیسک اکسترنال و لپ تاپ و جعبه را برای تبدیل هارد دیسک داخلی به دیسک سخت خارجی معرفی کنید


آنچه در این مقاله می خوانید: نمایش دهید

یک هارد اکسترنال شامل یک هارد داخلی برای لپ تاپ یا یک هارد داخلی دسکتاپ است.

هنگامی که یک هارد دیسک اضافی در خانه دارید و نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید ، توصیه می کنیم با تبدیل آنها به هارد اکسترنال ، داده های خود را همیشه در دسترس داشته باشید.


قبل از تبدیل دیسک سخت داخلی رایانه به دیسک سخت خارجی بررسی کنید

هرگز برای خرید جعبه تبدیل هارد داخلی به هارد اکسترنال عجله نکنید و حتماً مشکلات مختلف را از قبل بررسی کنید تا پس از آن با مشکلی روبرو نشوید.


در این مقاله به آنها پرداخته شده تا اطمینان حاصل شود که هارد قدیمی شما توانایی تبدیل شدن به یک هارد اکسترنال را دارد.


ما چندین ویژگی از یک هارد داخلی را بررسی کرده ایم که اگر این ویژگی ها در هارد دیسک شما وجود داشته باشد و بتوانید آنها را شناسایی کنید ، می توانید از هارددیسک داخلی به هارددیسک تبدیل کنید.


قبل از تبدیل هارد داخلی به هارد اکسترنال ، آن را تست کنید

برای تبدیل هارد داخلی خود به هارد اکسترنال ، باید از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در بعضی موارد ، ممکن است صداهایی از درایو دیسک سخت بشنوید ، مانند ضربه زدن ، که ممکن است نشان دهد که یکی از اجزای داخلی هارد دیسک آسیب دیده است.


برای اطمینان از سالم بودن هارد دیسک خود ، باید آن را از نظر سلامت آزمایش کنید. برای این منظور ما از نرم افزار Crystal Disk Info استفاده می کنیم. برای دسترسی به سابقه هارد دیسک و سایر اطلاعات و تنظیمات خود می توانید این نرم افزار را بارگیری و نصب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد