آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

14 درمان خانگی سفیدی زبان


سفیدی زبان بزرگسالان, پاک کردن سفیدی زبان

زبان سفید

 

زبان سفید | دلایل و درمان سفید شدن زبان

زبان سفید پوششی از بقایا ، باکتریها و سلولهای مرده روی زبان شما است که باعث می شود سفید به نظر برسد. اگرچه ممکن است ظاهر زبان سفید نگران کننده باشد ، اما این وضعیت معمولاً بی خطر و موقتی است.

وقتی زبان شما به طور کامل یا به صورت لکه دار سفید می شود ، از آن به عنوان یک زبان سفید یاد می شود. این وضعیت یک اتفاق معمول است. غالباً این احتمال وجود دارد که کل زبان شما سفید باشد یا لکه های سفید در سراسر آن پخش شده باشد. در حالی که در صورت داشتن زبان سفید چیزی برای نگرانی وجود ندارد ، اما گاهی اوقات می تواند نشانه ای از عفونت زمینه ای یا حتی سرطان باشد.

 

بنابراین ، لازم است که چنین علائمی را تحت نظر داشته باشید و در صورت سفید ماندن زبان خود ، با پزشک خود تماس بگیرید. درباره سفیدی زبان بیشتر بدانید.

 

درمان های خانگی برای درمان یک زبان سفید

1. جوش شیرین

 

سفیدی زبان بزرگسالان, پاک کردن سفیدی زبان

راههای درمان زبان سفید

 

1 قاشق چای خوری جوش شیرین

چند قطره آب

یک مسواک با برس نرم

به یک قاشق چای خوری جوش شیرین ، چند قطره آب اضافه کنید تا یک خمیر غلیظ ایجاد شود. با استفاده از مسواک با برس نرم ، زبان خود را به مدت یک یا دو دقیقه به آرامی مسواک بزنید.  دهان خود را با آب بشویید.

شما باید این کار را یک بار در روز انجام دهید.

 

ماهیت قلیایی جوش شیرین می تواند به خنثی سازی اسیدهای موجود در دهان کمک کند ، بنابراین PH آن را بازیابی می کند. این اثر ضد میکروبی بر عوامل بیماری زا دهان است و می تواند به از بین بردن آنها کمک کند ، بنابراین یک زبان سفید درمان می شود.

 

2. ماست پروبیوتیک


منبع:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد