آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید ریسه ارزان قیمت + 7 مدل با کیفیت

من کرم ضد آفتاب سفارش دادم اما از چند رنگ برای من ارسال شد من هزینه کرم ضد آفتاب را دادم اما یک کرم چند رنگ گرفتم که ارزان تر است.
ریسه ال ای دی از کجا بخرم؟ خیلی قشنگ بود ، استفاده کردم و خوشحالم ، قشنگ است ، اما ایکاش دکمه پاور داشت چون آنجا نیست و وقتی آن را روشن می کنید ، روشن می شود و درست نیست.

در نورپردازی مدل های مختلفی وجود دارد. من چند رنگ خریدم ، عالی است.
دارای دکمه تغییر مدل چراغ های روشنایی
من راضی هستم
 
بوی خاصی دارد و بعضی سیمها چرب هستند. اما برای من همه لامپ ها قوی بودند و مشکلی نداشت ... فقط آن را در یک مکان ثابت نصب کنید و آن را جابجا نکنید ... زیرا سیمها نازک هستند و همچنین وقتی اولین بار آن را از بسته خارج می کنید پیدا کردن پایان سیم در مرکز سیمها ، که البته کار ساده ای نیست و آن را به آرامی و با حوصله باز کنید.

بسیار زیبا و جالب توجه است و طول نخ بیشتر است. وقتی این مشکل را پیدا کردم فقط یک مشکل بود.
سیم های او خیلی گرم بود ، در جاهایی او ذوب شده بود و به آج خود متصل بود ، که کلید کلید Roche نیز داشت و آن را ذوب می کرد.
 
یک سیم بسیار نازک وجود دارد ، اما یک رقص نور جالب وجود دارد و آن سبک است

نقاط قوت

رقص نور
داغ نمی شود
نقاط ضعف

سیم نازک
من واقعاً آن را دوست دارم ، این باعث زیبایی اتاقها می شود. این را بسیار دوست دارم. قیمت من واقعا مناسب و کیفیت خوبی دارد.

زیباست و نور خوبی دارد اما سیم آن پلاستیکی است. بوی روغن میوه را لمس کنید. هواپیمای شما بو و خارش ندارد.
چنگال بسیار ضعیف بود و ارتباطی وجود داشت. من آن را با حساب دوستم خریداری کردم ، اما آن را پس دادم.

نقاط ضعف

متصل
دو شاخه ضعیف
نور کم
دستان شما چرب است
روغن بد
محصول را بخرید

3- نخ LED کابل ، کد 100LED ، طول 10 متر

نخ سیم ، کد 100LED ، طول 10 متر
مشخصات فنی
ظاهر
موضوع
قدرت
50 وات
روشنایی
100 لومن
ولتاژ
12 ولت
تعداد LED ها
100 واحد
ابعاد
1000 سانتی متر
وزن
45 گرم
من 2 تا 10 متر آب گرفتم و هر دو خوب بودند ، ما راضی هستیم

نقاط قوت

کیفیت سیم خوب
ماندگاری خوب باتری
بسیار زیبا است و فکر می کنم برای هر اتاق لازم باشد زیرا واقعاً جلوه خاصی به مکان می بخشد. من بسیار راضی بودم. با تشکر دی جی

نقاط قوت

عمر باتری طولانی
نور با کیفیت
مواد عالی
برای عکاسی در یک فضای خوب در فضای باز ، باید با دقت آن را درمان کنید ، معمولاً با قیمت مناسب.

خیلی خیلی خوب ، من قبلاً 3 تا از آنها را خریده ام ، مصرف باتری آنها بسیار زیاد است اما ارزشش را دارد

نقاط قوت

نخ طولانی
زیبا
رنگ عالی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد