آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

راه هایی برای تمیز کردن وسایل کودکان در خانه

تمیز بودن وسایل کودک در سلامتی کودک نقش مهمی دارد. کودک هر روز بیش از هر چیز از اسباب بازی های خود مراقبت می کند ، بنابراین برای تمیز کردن وسایل و اسباب بازی های کودک باید توجه ویژه ای به این نکات داشته باشید.

 

به گفته تالاب ، معمولاً دو روش اصلی برای تمیز کردن اسباب بازی ها و سایر وسایل کودکان وجود دارد. یک راه شستن با صابون و آب گرم است. چربی ها و آلاینده های موجود در تجهیزات و میکروب ها از این طریق پاک می شوند. صابون ضد باکتری لازم نیست و صابون معمولی کافی است.

 

راه دوم ، به گفته تالاب ، استفاده از محلول های بهداشتی است که بیشتر میکروب های بیماری زا و خطرناک را از بین می برد ، اما به خاطر داشته باشید که علاوه بر استفاده از آنها ، باید سطح اسباب بازی را با آب گرم و صابون بشویید ، زیرا علاوه بر میکروب ها معمولاً چرک و چربی دارند که ابتدا باید از بین بروند.

 

محلول های سفید کننده حاوی کلر ، که معمولاً در خانه یافت می شود ، برای گندزدایی مناسب هستند و اگرچه پس از استفاده باید رقیق شوند.برای این کار ، یک چهارم فنجان محلول سفید کننده را در 3.7 لیتر آب حل کنید. وقتی محلول را رقیق می کنید ، خطر کودک کاهش می یابد و غیر سمی است زیرا کلر در عرض چند دقیقه تبخیر می شود.

 

می توانید از محلول های تأیید شده دیگری استفاده کنید ، اما به برچسب های روی آنها توجه کنید تا مطمئن شوید سمی نیستند و حتماً دستورالعمل های روی آنها را دنبال کنید.

 

در زیر یک راهنمای کلی برای تمیز کردن اسباب بازی های کودک آورده شده است.

راه های تمیز کردن مبلمان کودکان در خانه

اسباب بازی های پلاستیکی کوچک:

اگر می خواهید آنها را در ماشین ظرفشویی بشویید ، اگر شیر آب ندارند ، می توان آنها را در دستگاه قرار داد و با آب گرم و مواد شوینده شستشو داد. با این کار هم ضد عفونی می کنند و هم تمیز می شوند.

 

اگر می خواهید آنها را با دست بشویید ، آنها را با اسفنج ، آب گرم و صابون در سینک ظرفشویی بشویید و اطمینان حاصل کنید که تکه های غذا ، خاک و چربی پاک شده اند. سپس آنها را در مایع رقیق شده از محلول سفید کننده قرار دهید و سپس در فضای باز قرار دهید تا خشک شوند.

 

برای اسباب بازی هایی که باتری دارند ، سطح خارجی را با آب گرم و صابون بشویید ، با سفید کننده پاک کنید و بگذارید در فضای باز خشک شود.

 

اسباب بازی ها و ظروف پلاستیکی بزرگتر ، اسباب بازی های فلزی یا چوبی:

سطح آنها را با آب گرم و صابون بشویید ، با سفید کننده پاک کنید و بگذارید تا در فضای باز خشک شود.

 

اسباب بازی های پارچه ای و لوازم جانبی:

می توانید آنها را در ماشین لباسشویی با محلول شستشو و آب گرم بشویید.

 

نکته دیگر این است که چندین بار وسایل و اسباب بازی های کودک باید شسته شود. لازم نیست در این مورد وسواس داشته باشید ، اما در موارد خاص شستن آنها را فراموش نکنید ، به عنوان مثال. هر بار که کودک همزمان غذا بخورد و بازی کند ، یا بعد از بهبود کودک از سرماخوردگی یا اسهال.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد