آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آموزش نصب و پیکربندی افزونه المنتور

با دوره آموزش رایگان المنتور، مدیران وب سایت های مختلف می توانند اقدام به طراحی صفحاتی زیبا، با محتوای جذاب نمایند. افزونه Elementor با داشتن بخش های کاربردی زیادی در نسخه پرمیوم خود، می تواند یک تجربه کاری بسیار ساده و جذاب را برای تولید صفحات Landing Page به وجود بیاورد و به مدیران وب سایت اجازه ایجاد صفحات متنوع برای بخش های مختلف و یا مناسبت های خاص سایت را می دهد.
حال در این دوره رایگان که توسط وب سایت آیلین وب طراحی شده است می توانید به راحتی با این افزونه کار کرده و بخش های مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

[toc]

نصب المنتور
نصب و پیکربندی اولیه افزونه elementor
جلسه اول آموزش المنتور – روش نصب افزونه تا راه اندازی اولیه المنتور
در جلسه اول آموزش elementor ابتدا به نصب نسخه رایگان و پرمیوم افزونه المنتور می پردازیم و بعد از آن به سراغ تنظیمات اصلی برنامه رفته و اقدام به تنظیم المنتور و ساخت یک صفحه ساده و ابتدایی خواهیم نمود.

آموزش نصب افزونه المنتور
برای نصب افزونه می توانید به راحتی با مراجعه به پنل تنظیمات وردپرس خود و وارد شدن به بخش افزونه ها از طریق منوی افزودن، اقدام به نصب کردن افزونه نمایید.

از طریق منوی جست و جو ابتدا به دنبال افزونه Elementor گشته و بعد از پیدا کردن آن بر روی دکمه “هم اکنون نصب شود” کلیک کنید و بعد از دانلود و نصب این افزونه بر روی دکمه فعال سازی کلیک نمایید، تا نسخه اولیه این افزونه نصب و فعال سازی گردد.

مطلب پیشنهادی :
رفع کامل خطای بارگذاری یا لودینگ در المنتور
حال با نصب نسخه رایگان، باید نسخه پولی آن را نیز نصب کنید که برای اینکار نیاز دارید نسخه پرمیوم آن را از وب سایت آیلین وب به صورت رایگان دانلود کرده و از طریق بخش افزونه ها و بارگذاری فایل، این افزونه را نصب نمایید.

نصب نسخه رایگان المنتور
نسخه رایگان افزونه elementor رو نصب کنید
آموزش نصب نسخه پرمیوم افزونه المنتور
توضیح کامل این تصاویر و روش دانلود و نصب افزونه المنتور به صورت کامل در دوره آموزش المنتور وجود دارد و شما می توانید با دانلود رایگان این آموزش از وب سایت آیلین وب به راحتی از افزونه elementor استفاده کنید.

نصب افزونه elementor pro
نصب نسخه پریمیوم افزونه المنتور
ابتدا همانند تصویر بالا المنتور را جست و جو کره و در صفحه باز شده و با رفتن به آخر صفحه می توانید با زدن دکمه دانلود افزونه Elementor Pro به صورت رایگان این برنامه دانلود کنید و از طریق بخش افزونه ها اقدام به نصب و آپلود این افزونه در وب سایت خود نمایید.

دانلود رایکان نسخه پولی المنتور
دانلود و نصب نسخه پریمیوم افزونه المنتور elementor
بعد از دانلود Elementor Pro ، همانند تصویر زیر اقدام به نصب آن در وب سایت خود کرده و می توانید از امکانات این برنامه استفاده نمایید.

انتخاب افزونه 
انتخاب فایل زیپ افزنه و نصب آن
در ادامه دوره می توانید با وارد شدن به بخش تنظیمات، بخش های مورد نظر و مهم این افزونه را فعال و یا غیر فعال کنید، که بهتر است همانند ویدئوی آموزشی عمل کرده و از توضیحات آن برای تنظیم بخش های مختلف افزونه Elementor استفاده کنید.

آموزش کار با افزونه المنتور
تنظیمات کلی
تنظیمات کلی در افزونه المنتور
تنظیمات پیشرفته
تنظیمات پیشرفته در elementor
بعد از تنظیمات دقیق افزونه، همانند تصاویر، وارد بخش تنظیمات و صفحه آرایی می شوید و می توانید از این بخش در طراحی های خود به خوبی استفاده کنید. برای ورود به بخش صفحه آرایی می توانید به بخش نوشته ها و یا افزودن برگه مراجعه کنید و اقدام به طراحی صفحات اختصاصی خود نمایید.

مطلب پیشنهادی :
طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس به کمک افزونه المنتور
اضافه کردن صفحه
اضافه کردن صفحه یه نوشته برای صفحه آرایی در المنتور
با ورود به هرکدام از صفحات بالا می توانید دکمه آبی رنگی با عنوان ویرایش با المنتور را مشاهده کنید، با کلیک بر روی این گزینه وارد افزونه شده و می توانید به راحتی صفحه را باب میل خود طراحی کنید.

دکمه ویرایش با المنتور
ویرایش صفحات با افزونه صفحه ساز elementor
با زدن دکمه ویرایش با المنتور می توانید وارد صفحه مورد نظر شده و اقدام به دیدن صفحه کار با افزونه المنتور شوید. تمام توضیحات موجود در تصاویر به صورت کامل در دوره آموزش elementor موجود می باشد.

محیط المنتور
محیط و صفحه مدیریت
حال در این صفحه می توانید به صورت کامل با عمل کشیدن و رها کردن اقدام به ساخت صفحه ای با سلیقه خود کرده و می توانید با تست های مختلف و نمایش آنلاین محتوا یک صفحه کامل، زیبا و باب میل خود ایجاد نمایید.همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در سمت راست ابزارهای زیادی وجود دارد که کاربران می توانند از بلوک های مشخص شده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنند.

ابزارهای افزونه elementor
تمامی ابزارها و عناصر موجود در افزونه
از منوی موجود در سمت راست و در بخش پایانی همان تصویر، بر روی دکمه Settings کلیک کرده تا وارد صفحه تنظیمات مربوط به برگه و یا نوشته مورد نظر شوید تا بتوانید عنوان صفحه، ظاهر قرارگیری بلاک ها در صفحه، استایل ها و بخش های دیگر آن را تنظیم کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد