آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

نکات ساده ولی واجب در مصاحبه کاری

در یک مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خود را نشان دهید ، بلکه آن را پلی برای رسیدن به موفقیت بدانید. عبور از این پل و صدها پل دیگر که بخشی از زندگی شما هستند تنها با خواست خود شما امکان پذیر است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در گرفتن یک مصاحبه شغلی موفق آورده شده است.

مصاحبه خود را انجام دهید تا با این نکات ساده و موفق کار کنید !!
امروزه مصاحبه های شغلی یکی از نگران کننده ترین پدیده هایی است که جوانان با آن روبرو هستند. مرحله مصاحبه در روند کاریابی بسیار مهم است. در کوتاه مدت ، مصاحبه شغلی می تواند شانس استخدام شما را افزایش یا از بین ببرد. مصاحبه بهترین زمان برای نشان دادن مهارت های به دست آمده از طریق سالها تمرین است.

همان چیزی باشید که در مصاحبه های شغلی هستیم
هرگز سعی نکنید مصاحبه کننده را فریب دهید و بلندتر از ما به نظر برسید. به یاد داشته باشید شخصی که به عنوان مصاحبه کننده انتخاب شده است در زمینه تخصص خود مهارت و دانش کافی دارد و بازی با کلمات و استفاده از ادبیات چاپلوس به سرعت سایه ای از ابهام را در ذهن مصاحبه کننده ایجاد می کند. هنگامی که ما در مورد توانایی های حرفه ای ، علمی و شخصی خود صحبت می کنیم ، سعی می کنیم سخنان خود را نقل قول و معتبر کنیم.

 

در مراحل بعدی مصاحبه (در طول دوره آزمون) ممکن است توانایی های ما با آنچه گفتیم متعادل نباشد و در این صورت همه چیز دوباره برای ما شروع می شود. به یاد داشته باشید که در هنگام معرفی نیازی به ذکر همه موارد نیستیم. به عنوان مثال ، اگر مشکل خانوادگی داریم یا به دلایلی از شوهرمان جدا شده ایم ، یا اینکه یکی از اعضای خانواده ما سابقه بدی دارد تا زمانی که مصاحبه کننده از ما درباره آنها سوال کند ، دلیلی ندارد که در این مورد صحبت کنیم.

همراه داشتن CV خود را فراموش نکنید
اگرچه قبلاً CV خود را برای مجموعه ای که برای مصاحبه به آنجا رفته اید ، ارسال کرده اید ، بهتر است همیشه یک نسخه از CV خود را به عنوان بیوگرافی زندگی کاری خود داشته باشید و هر از چندگاهی آن را به روز کنید. با شروع کار حتماً در ابتدای هر سال رزومه خود را به روز کنید. این به شما نشان می دهد که در گذشته چقدر پیشرفت کرده اید و رزومه شما اکنون چقدر پربارتر است.

استفاده صحیح از زبان بدن
در طول مصاحبه بهتر است از زبان بدن به بهترین روش استفاده شود. به کلاس آموزش زبان بدن نخواهید رفت. فقط چند حرکت مرتبط با موضوع را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که دانستن روانشناسی کار و استفاده از حرکات مناسب بدن در طول زندگی بزرگترین قدم برای موفقیت شما خواهد بود.

بهتر است به محض ورود به اتاق مصاحبه در چشمان مصاحبه کننده نگاه کنید ، اما با عصبانیت به مصاحبه کننده نگاه نکنید. به یاد داشته باشید که هنگام مصاحبه ، هنگام تأیید صحبت کردن ، همیشه سر او را در نگاه اول به طور عادی تکان دهید و گاهی اوقات او را با لبخند همراه کنید. حرفش را قطع نکنید. هنگام صحبت هرگز از انگشت اشاره خود استفاده نکنید اما بهتر است این کار را با دو دست یا کف باز انجام دهید. این به شما اعتماد به نفس می دهد و اجازه نمی دهد مصاحبه کننده از صحبت های شما خسته شود.

 

پاهای خود را صلیب نکشید تا بعد از مصاحبه. چون بی احترامی بزرگی به شخص مقابل خواهد بود ، اما بهتر است پاهای خود را جمع کنید تا به آن شخص احترام بگذارید و خودتان را تنظیم کنید و احترام بگذارید. هرگز پاها را تکان ندهید. بهتر است یک کاغذ در مقابل خود داشته باشید و از گفته های مصاحبه کننده یادداشت برداری کنید ، این نشان می دهد که شما فردی مداوم و دقیق هستید.

زود برای مصاحبه وارد شوید
از جمله متقاضیان شغلی نباشید که یک ساعت قبل از زمان مصاحبه به سازمان می رسند. اگر دیر رسیدید ، به بهانه اینکه مترو دیر رسیده است یا ماشین من خراب شده است یا … بهانه نگیرید ، در واقع دقت شما نشان از شخصیت شما دارد که نقش مهمی در ارزیابی شما خواهد داشت.

درباره سازمان اطلاعات کسب کنید
قبل از اینکه برای مصاحبه بروید ، بهتر است به سایت این مجموعه نگاه کنید. اهداف ، چشم اندازها ، ماموریت ها ، برنامه های فعلی و برنامه های آنها برخی از موارد مهمی است که می تواند به شما در کسب تجربه در این سازمان کمک کند. بهتر است بدانید این مجموعه چه نوع فعالیتی است. حتماً صفحه درباره ما را در سایت بررسی کرده و در مورد برخی از مدیران ارشد ، از جمله مدیر عامل و مدیر منابع انسانی ، اطلاعات کسب کنید.

 

این به شما اجازه می دهد تا بدانید مجموعه در چه سطحی است. آیا مجموعه دارای یک سازمان و نمودار سازمانی است یا مجموعه ای که همه در آن کار می کنند؟ اگر سایت دارای اخبار مربوط به سازمان است ، حتماً آن را بخوانید و درباره آن اطلاعات کسب کنید. از جمله مصاحبه شوندگانی نباشید که وقتی از شما می پرسند که درباره مجموعه ما چقدر اطلاعات دارید نه می گوید زیرا این به شما یک ارزیابی منفی می دهد.

اعتماد به نفس داشته باشید
بهتر است صبح مصاحبه خود به ورزش صبح بروید و حداقل ۱۵ نفس عمیق بکشید. این اجازه می دهد اکسیژن وارد ریه های شما شود. دوش آب گرم بگیرید و صبحانه مفصلی بخورید. این باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. خود را دست کم نگیرید. شما کسی هستید که موفق خواهید شد ، به خود بگویید من کسی هستم که روزی باید یکی از مدیران موفق در این مجموعه باشد ، ممکن است و باید باشد ، حتی اگر من هیچ تجربه کاری نداشته باشم ، اما من یک متخصص هستم ، می دانم و دارم ارتباطات من یک ارشد ارشد هستم.

نکات ساده ولی واجب در مصاحبه کاری

هرگز با سر و صورت عرق کرده در اتاق مصاحبه حاضر نشوید. این نشان می دهد که شما از استرس شدید رنج می برید. بهتر است قبل از ورود به اتاق مصاحبه از دستشویی استفاده کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید ، خشک کنید و سپس وارد اتاق شوید. برای کاهش استرس می توانید قبل از ورود به اتاق مصاحبه یک لیوان آب بنوشید. از داروهای آرامبخش استفاده نکنید. زیرا بسیاری از آنها خواب آور و آرامش بخش هستند و عملکرد شما را در حین مصاحبه مختل می کنند.

ظاهری زیبا داشته باشید
در روز مصاحبه لباس های کاملاً تمیز بپوشید. لباس ورزشی یا لباس زیر نپوشید. آقایان بهتر است یک کت و شلوار ساده و لباس های کفش مومی بپوشید ، موهای آنها مرتب باشد و بهتر است به آرایشگاه بروید و موهایشان را کوتاه کنید. حتما از عطر استفاده کنید ، عطری که باعث سردرد نشود

https://upzone.ir/نکات-ساده-ولی-واجب-در-مصاحبه-کاری/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد