آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیوگرافی صبا راد

صبا راد مجری تلویزیون

صبا راد (فاطمه راد) متولد 9 مرداد سال 59 مجری برنامه “بیایید به خانه برویم” و روزی در مقابل بینندگان تلویزیون در تهران ظاهر شد. او از سال 1975 در برنامه “ورزش-نشاط-سلامتی” شروع به صحبت کرد و یکی از نویسندگان رادیو است.

به گفته راد ، او برخلاف افرادی که به این رشته علاقه مند هستند و می خواهند وارد این رشته شوند ، وی به هیچ وجه علاقه ای به این رشته ندارد و با اصرار یکی از دوستانش ، یک تست گفتار داد و هیچ وقت فکر نکرد

که می تواند این کار را انجام دهد برقراری ارتباط ، وی همچنین به عنوان بهترین مدرس و نویسنده در جشنواره تولید مراکز استانها (استان گیلان) انتخاب شد.

https://club-news.ir/بیوگرافی-صبا-راد/

او از سال 1975 به برنامه “ورزش-نشاط-سلامتی” می گوید و یکی از نویسندگان رادیو است. در حال آمدن است
صبا راد علاوه بر میزبانی ، حدود 100 برنامه تولید و برای شبکه پنج تولید کرده است.

ازدواج با مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.
طلاق صبا راد
ازدواج قبلی صبا راد
نحوه دیدار و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در مصاحبه ای گفت که ممکن است برای برخی افراد عجیب و حتی باورنکردنی به نظر برسد ، اما من و همسرم کاملاً به طور سنتی ملاقات می کردیم ، با یکی از دوستانمان آشنا شدیم و پس از مدت کوتاهی نظرات خود را به اشتراک گذاشتیم.

ما در مورد ازدواج صحبت کردیم و فهمیدیم که از نظر ذهنی شبیه هم هستیم ، بنابراین خیلی زود سر سفره عقد نشستیم.

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت: “البته شخصی که تصمیم به ازدواج با شخص شناخته شده ای می گیرد می داند که این بار مشکلات خاص خودش را دارد اما از اینجا باید بگویم که حدود 6 من یک ماه پیش از خانم راد جدا شدم و دیگر هیچ ارتباطی نداریم.
وی افزود: اگر خبر جدایی ما در رسانه ها منتشر نشده است ، به این دلیل است که ما نمی خواستیم ترس از زندگی شخصی مان وارد زندگی مخاطبانی شود که از ما حمایت می کنند.
 عکس صبا راد
زندگینامه صبا راد

صبا راد با مانی رهنما ازدواج کرد

ما به خانه مجری محبوب صبا راد که مدتی است حضورش در تلویزیون رو به کاهش است برمی گردیم. وی با مانی رهنما ازدواج کرد. مانی رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرام خود این خبر را تأیید کرد.
صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما سخنرانی کرد و پس از کنسرت متنی را در اینستاگرام خود با توصیف کنسرت منتشر کرد و مانی رهنما در پاسخ گفت عاشق است.
همین مطالب مردم را کنجکاو می کرد تا ارتباط اساسی بین این دو را درک کنند ، که سرانجام توسط مانی رهنما تأیید شد.
تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد
مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩٦
همسر صبا راد
مانی رهنما و صبا راد

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در زمینه فرهنگ و هنر کشور ما افراد مشهور و محبوب بسیاری وجود دارند که به دلایلی مدتی در زمینه فعالیت خود ظاهر نمی شوند و دقیقاً به همین دلایل شایعاتی در مورد آنها ایجاد می شود. یکی از این افراد صبا راد است که پیش از این یکی از مجریان برنامه “خانه به خانه” بود که از شبکه تهران پخش می شود.

مدتی از صبا راد می گذرد؛ یکی از مجریان برنامه “بیایید به خانه برویم” دیگر در این برنامه حضور ندارد و مقابل دوربین ظاهر نمی شود.

این اتفاق تا زمانی افتاد که مدتی او را به عنوان مجری در هر یک از برنامه های تلویزیونی دیدیم و این سوال پیش روی مخاطب قرار گرفت که آیا شنیدن ممنوعیت این مجری که در برخی رسانه ها پخش می شود صحت دارد یا خیر؟

ما این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به صبا جمله را به زبان آورد ، “من ممنوع التصویر نیستم” و از صحبت مفصل خودداری کرد و آن را به سال بعد موکول کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد