آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیوگرافی و عکسهای امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

ماکان بند یک گروه پاپ ایرانی است. این گروه از دو خواننده به نامهای امیر مقاره و رهام هادیان تشکیل شده است. مدیر گروه یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه امیر میلاد نیکزاد است. این گروه در برخی از شهرهای ایران کنسرت برگزار کرده و شهرت زیادی کسب کرده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

https://holoo1.ir/بیو-گرافی-امیر-مقاره/

امیر مقاره و رهام هادیان

امیر مقاره و رهام هادیان ماکان بند

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد ۳ دی ماه ۱۳۷۴ در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال ۱۳۹۳ به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز ۳ شده است.
کودکی امیر مقاره

عکسی بامزه از کودکی امیر مقاره

شروع فعالیت رادیو جوان

امیر مقاره کار خود را برای اولین بار از سایت های ممنوعه مانند رادیو جوان آغاز کرد و باعث ممنوعیت کار وی نشد. امیر علاوه بر خوانندگی در زمینه مدل سازی نیز فعالیت دارد و چندین شرکت داخلی و خارجی با وی همکاری می کنند.

ازدواج و همسر امیر مقاره !

امیر هرگز ازدواج نکرده است و می گوید که در زندگی من فقط به دنبال یک دختر می گردم و این دختر من است و من فقط در مقابل دختری زانو می زنم و او هنوز دختر من است و حتی امیر قبلاً نامی برای خود انتخاب کرده است از این به بعد دختر و می گوید که در آینده دخترم را تعمید می دهد.

عسل گذاشتم

همسر امیر مقاره در حال حاضر دختر نیست و او می گوید تا زمانی که من نتوانم گروه را در شرایط مالی خوبی قرار دهم قصد ازدواج ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است اما او هنوز قصد ازدواج ندارد.

او قصد دارد دخترش عسل را هنگام ازدواج و تولد دخترش تعمید دهد. امیر علاوه بر خوانندگی در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و چندین شرکت داخلی و خارجی با او همکاری می کنند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر موگارا از نوجوانی به سرودن شعر علاقه مند است و تاکنون شعرهای زیبایی سروده است. او همچنین رسماً کار خود را در گروه ماکان بند در سال ۱۹۹۳ آغاز کرد و موفق شد به همراه بهترین دوست و همکارش رهام هادیان به اوج برسند.

امیر مقاره و رهام هادیان و دوستان

دورهمی ماکان بندی ها

امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ به غیر از نوازندگان و خوانندگان ، مانند دیگر مشاهیر و هنرمندان ، در زمینه مدل سازی نیز فعالیت دارد و با مارک های مشهوری که با بیشتر افراد مشهور کار می کنند ، در زمینه تبلیغات محصولات و لباس ها مانند مدل ها و مانکن ها نیز فعالیت می کند. .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد