آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیوگرافی و زندگینامه همسر شهاب حسینی , پریچهر قنبری

دوستداران سینما دوست دارند بدانند بازیگر مورد علاقه شان چگونه زندگی می کند ، در زندگی شخصی او چه می گذرد و خلاصه اینکه دوست دارند همه چیز را بدانند.در ادامه جزئیاتی از زندگی همسر شهاب حسینی پریچر گنبری را می خوانید.

https://pendarch2.ir/همسر-شهاب-حسینی-کیست؟/

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۹۷۳ در تهران متولد شد. وی در سال ۱۹۹۵ با پریچر گنبری ازدواج کرد ، اولین فرزند آنها محمد امین در زمستان سال ۲۰۰۳ و فرزند دوم آنها به نام امیرعلی در تابستان سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد.

پریچر گنبری و همسرش در لواسان یک کافه دارند که توسط پریچر اداره می شود. در ادامه مکالمه ای با پاریچر گنبری در کافه آرت را می خوانید ، گفتگوی صادقانه ای که در آن عشق از هر کلمه بال می زند.

شهاب حسینی و همسرش

تفاوت شهاب حسینی ، پدر ، بازیگر ، مجری ، همسر ، کارگردان و صاحب کافه چیست؟

‘شهاب هرگز کافه نداشته است. بعد از تولد محمدامین ، مدتی در خانه بودم و در آن زمان او می خواست فضایی صمیمی و صمیمانه را برای گفتگو ایجاد کند. فضای سالم و خانوادگی که بیشتر به دلیل ماها کافه را راه اندازی کرد.

در مورد مجری بودن ، باید بگویم که او بیان بسیار فصیحی دارد و بانک حرف های زیادی در ذهن او دارد. من به عنوان همسر او همیشه از این توانایی لذت می برم و گاهی اوقات حسادت می کنم که نمی توانم مانند او صحبت کنم. بهتر است بیشتر در مورد بازیگری صحبت نکنیم.

او استاد است (می خندد). در مورد کارگردانی نیز باید بگویم که اولین تجربه بسیار خوبی بود. تجربه ای که خودش در بازیگری و کارگردانی تجربه کرد.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی

همیشه گفته می شود که پشت سر یک مرد موفق ، زنی قرار دارد که او را به این موفقیت رسانده است ، چقدر در این موفقیت سهیم هستید؟

– من خودم را جدا از شهاب نمی دانم. در طول این ۱۸ سال زندگی مشترک ، ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او افتاد ، من در کنارش بودم و بودن در کنار او خوشایند بود.

پریچهر قنبری و همسرش

 

آیا تا به حال در موقعیت های مختلف به شما اعتماد کرده اید؟

– خوب ، من همیشه در کنارش بودم ، اما بعد از بچه دار شدن ، کمی شلوغ شدم ، اما به راحتی می توانم بگویم که او بهترین پدر جهان است. او فرزندانش را بسیار دوست دارد و گاهی اوقات احساس می کنم او بیش از من آنها را دوست دارد.

خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما احساس می کنم او بیشتر به من علاقه مند است و کمتر آشنایی دارد. او با همه سختی های کارش همیشه در کنار ما بوده است. اغلب اتفاق می افتد که برای تمرکز حواس خود به سکوت نیاز دارید. احساس بازیگری مانند مشاغل دیگری نیست که دقیقاً مانند بقیه بیدار شوند. به فروشگاه یا اداره بروید و … اینطور نیست. آنها باید روح را بسازند تا نقش آفرینی کنند. ممکن است بعضی جاها از هم جدا شده باشیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم روابط ما را تقویت می کرد.

شهاب حسینی و پسرش

اگر کودکان دوست دارند به بازی خود ادامه دهند ، واکنش شما چیست؟

– من واقعاً از قلب خوشحالم. خوشحالم اگر آنها از پدرشان هنری دریافت کنند اما دیگر نیازی به آنها نیست. بهتر است استعدادی را که دارند در جایی خرج کنیم. اگر آنها علاقه مند به بازیگری هستند ، من آنها را تشویق می کنم ، اما خود آنها علاقه زیادی به این گروه ندارند.

پسر کوچک من کمتر از سه سال دارد. البته او بسیار بازیگر است. یک وقت ممکن است عصبی شود و عصبانی صحبت کند و در عین حال بخندد و جواب دهد. صحنه ای را به راحتی با دو گوشه و دو شخصیت فراهم می کند. (با خنده) از طرف دیگر ، محمدامین استعداد زیادی در نقاشی دارد و نقاشی را ترجیح می دهد. من فکر می کنم یک استعداد ذاتی هنری در زندگی آنها وجود دارد و ما نمی توانیم آن را انکار کنیم.

امیرعلی حسینی

همسر بودن شهاب حسینی چه حسی دارد؟

زندگی با یک هنرمند فضای کوچکتر می خواهد یک اتاق و یک بوم است. او خودش نوازنده و سازشکار است اما بازیگر اینگونه نیست. شما همیشه باید در کنار یک گروه باشید. شما همیشه زیر ذره بین هستید.

خدا را شکر ، مردم همیشه دوست دارند و این چیز بدی نیست. ما از طرفداران شهاب احساسات و انرژی مثبت می گیریم. خدا را شکر.

تمام مهربانی و عشقی که از یک طرف به من در آن ۱۸ سال زندگی مشترک داشت و از طرف دیگر فرصتی که به من داد برای بازی در فیلمش. سکانسی که با هم بازی کردیم احساس خیلی خوبی به من داد.

نقشی که من بازی کردم این بود که همه بازیگران از او می پرسیدند که قرار است کی را بازی کند. همه در این مورد کنجکاو بودند و نقش را دوست داشتند. شهاب همیشه به من می گفت نقشی که به من داده احساسی است که در طول زندگی نسبت به من داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد