آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیوگرافی اونور تونا

اونور تونا (Onur Tuna) بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) است؛ نسخه اصلی این سریال از شبکه‌های ترکیه ای و نسخه دوبله آن از شبکه‌های فارسی زبان جم تی وی پخش می‌شود. این سریال طرفداران بسیار زیادی در بین مخاطبان ایرانی دارد. علیهان یکی از کاراکترهایی است که خیلی از ایرانی‌ها عاشق هنرنمایی او در این سریال هستند.

https://topersian.ir/بیوگرافی-اونور-تونا/

سریال ترکی سیب ممنوعه محصول سال ۲۰۱۸ کشور ترکیه است و زندگی دو خواهر به نام های زینب و ییلدیز را به تصویر می کشد. زینب و ییلدیز ییلماز دو خواهر هستند که علاقه بسیاری به هم دارند اما رویا و آرزوهای آن در زندگی با هم خیلی متفاوت است. زینب یک دختر زیبارو است که به شدت پایبند به ارزش‌های اخلاقی است که در یک شرکت به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار است.

تولد

اونور تونا در دومین روز از ماه جولای سال ۱۹۸۵ در شهر چاناککاله ترکیه چشم به جهان گشود. وی تا ۱۵ سالگی در شهر گلیبولو در استان چاناق قلعه (چاناککاله) زندگی می کرد و دوره دبیرستان خود را در سال ۲۰۰۰ در مدرسه پسرانه بورسا گذراند. او توانست در رشته اقتصاد مقطع کارشناسی از دانشگاه ایلول فارغ التحصیل شود.

خانواده
خانواده مادر اونور تونا ترک هستند ، اما آنها از سالونیک یونان به ترکیه مهاجرت کرده اند. مادر وی کارمند ثبت نام املاک است و در حال حاضر بازنشسته است. پدر اونور همچنین به عنوان معلم ریاضی کار می کند. او فقط یک برادر دارد. اونور تونا در هنرستان دانشگاه اژه موسیقی سنتی ترکی را می آموزد.

گیتارنوازی

اونور هم مشغول بازیگری است و هم نواختن گیتار. ناگفته نماند که او از جذاب ترین مدل های کشور ترکیه نیز به شمار می‌رود. او تا کنون دو آهنگ نیز به نام های tipki sen و Acin verdi منتشر کرده است.

همانطور که اشاره کردیم ، اونور استاد گیتار و یک هنرمند موسیقی در دانشگاه اژه است. وی مدرک بازیگری را از مرکز هنر انستیتوی هنر گیزن در ازمیر دریافت کرد. در سن ۱۵ سالگی ، پس از اتمام دبیرستان ، اونور وارد هنرستان موسیقی شد و شروع به تحصیل در رشته هنر به سبک موسیقی کلاسیک کرد و گیتار را به عنوان ساز ویژه خود انتخاب کرد.

فعالیتهای ورزشی و هنری
اونور تونا از همان ابتدا به طور فعال در بسکتبال و والیبال فعالیت داشته است. وی هنگام تحصیل حرفه ای در دانشگاه ازمیر ، چهار سال به عنوان مدل کار کرد. در همان زمان ، وی علاوه بر تحصیل در موسیقی ، کلاسهای بازیگری و تئاتر را در مرکز هنری ازمیر و مرکز مزدات غازان گذراند و همچنین دروس خصوصی را در مورد نحوه بازی مقابل دوربین گذراند. در طول سال های دانشگاه به دلیل چهره خوب و بدنی خوب چهار سال به صورت حرفه ای کار کرد.

هنگام اقامت در استانبول ، اونور دروس خصوصی بازیگری را که شامل مهارت های بازیگری جلوی دوربین بود ، با مشاهیر مانند امید سیراک ، بازیگر و خواننده ترکی آیلا آلگان و سایم گوو اوغلو گذراند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد