آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

درباره بیوگرافی و بیوگرافی ارس بولوت اینملی ، بازیگر مشهور ترک در سریال های تأثیرگذار ، حرم سلطان ، روزی یک روز و … بیشتر بیاموزید.
ارس بولوت اینملی بازیگر مشهور ترکیه ای است که به خاطر بازی در نقش شاهزاده بایزید در سریال حریم سلطان و برخی سریال های معروف دیگر مانند روزی روزگاری ، نفوذ و … در ترکیه و برخی دیگر از کشورهای جهان شهرت دارد. در زیر با بیوگرافی ارس بولوت اینملی بیشتر آشنا خواهید شد.

https://upzone.ir/بیوگرافی-آراس-بولوت-اینملی/

بیوگرافی ارس بولوت اینملی

ارس بولوت اینملی در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ در استانبول ، ترکیه متولد شد. مادرش سوتاپ و پدرش چنگیز ایناملی است. برادر بزرگتر او Orchon Inmelli بازیگر و نمایشنامه نویس و خواهرش یاسم Inemli مجری تلویزیون و خواننده است.

برخی از نزدیکان وی نیز بازیگران ترکیه هستند. از جمله میرای دانر که بازیگری را از ۹ سالگی آغاز کرد ، چنگیز دانر و ایهان دانر (برادر پدربزرگش) هستند که از نزدیکان این بازیگر هستند.

 

وی پس از حضور در دو یا سه آگهی تبلیغاتی ، در سال ۲۰۱۰ موفق شد اولین نقش خود را در مجموعه تلویزیونی “روزی روزگاری” بدست آورد. این مجموعه با موفقیت بین المللی روبرو شد و جایزه بین المللی را از آن خود کرد. همین امر باعث موفقیت سریعتر وی در بازیگری شد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

 

بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر موفق و صاحب جایزه ترکیه

وی پیش از حضور در سریال ، زمانی به عنوان یکی از شخصیت های اصلی سریال “کوچه پس کوچه ها” کار می کرد ، اما پس از بازی در تنها بخشی از این مجموعه برای تکمیل تحصیلات خود در رشته مهندسی هوافضا ، موقتاً از بازیگری کناره گیری کرد.

وی به عنوان یکی از ۱۰۰ دانشجوی برتر ، با موفقیت در آزمون SAT در ترکیه برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه موفق شد و تحصیلات خود را در دانشگاه فنی استانبول ادامه داد. وی در سال ۲۰۱۱ در ۲۰ سالگی در آنتالیا جایزه را از آن خود کرد.

در سال ۲۰۱۳ ، او به دنیای بازیگری بازگشت و در فیلم ترکی-آذربایجانی محمود و ماریام ظاهر شد که براساس رمانی از نویسنده آذربایجانی آلچین افندی ساخته شده است. وی علاوه بر حرفه بازیگری ، در تعداد زیادی تبلیغات تجاری نیز حضور داشته و چهره تبلیغاتی مارک های مختلف است. در سال ۲۰۱۸ توسط مجله ترکی GQ به عنوان مرد سال انتخاب شد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در نمایی از سریال روزی روزگاری

فعالیت های سینمایی و تلویزیونی ارس بولوت ایناملی
اینملی اولین بار به عنوان بازیگر مهمان در سال ۲۰۰۶ در سریال “کوچه پس کوچه ها” (آرکا سوککلار) در نقش شرف ظاهر شد و پس از یک وقفه نسبتاً طولانی در سال ۲۰۱۰ با سریال موفق “روزی روزگاری” (Öyle Bir Geçer Zaman ki) ، که ادامه یافت تا سال ۲۰۱۳ پخش شود ، به تلویزیون بازگشت و با نقش آموزش آکارسو مقابل دوربین رفت. سریال او اولین جایزه تلویزیونی خود را از آن خود کرد. دوبله فارسی این سریال از شبکه جم نیز پخش شد.

در سال ۲۰۱۳ ، او در یک سریال بسیار موفق دیگر به نام “حریم سلطان” (Muhteşem Yüzyıl) ظاهر شد و در نقش شاهزاده بایزید (فرزند چهارم سلیمان و هورام) بازی کرد. این مجموعه که با نام اصلی “قرن باشکوه” نیز شناخته می شود ، یکی از مشهورترین آثار این بازیگر ترک است و تا سال ۲۰۱۴ ادامه دارد. علاوه بر این ، این بازیگر اولین بار در سال ۲۰۱۳ با فیلم “محموت ایل مریم” در سینماها ظاهر شد. سپس در فیلم “آیا ما آماده هستیم؟” (Tamam mıyız) حضور داشتند.

شاهزاده بایزید

نمایی از سریال حریم سلطان با بازی آراس بولوت اینملی

در سال ۲۰۱۵ وی در نقش سارپ آلتان در سریال “مارل: زیباترین داستان من” (Maral: En Güzel Hikayem) نقش آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ اینملی در سریال بسیار موفق “نفوذی” (İçerde) در نقش مرت کاراداغ/ امید ییلماز جلو دوربین رفت. وی در این سریال همبازی بازیگر معروف ترک چاعاتای اولوسوی بود.

از سال ۲۰۱۷ او مشغول بازی در نقش یاماج کوچوالی در سریال “گودال” (Çukur) شد که پخش آن همچنان ادامه دارد. در سال ۲۰۱۹ او در فیلم سینمایی “معجزه در سلول شماره ۷” (Koğuştaki Mucize) حضور پیدا کرد.

جوایز و موفقیت های آراس بولوت اینملی

آراس یکی از بازیگران با استعداد ترکیه است که از همان آغاز به کار در حرفه بازیگری توجه منتقدان را به بازی خود جلب کرد و تاکنون برای شماری از کارهایش جوایز سینمایی و تلویزیونی دریافت کرده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد