آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

مخلوط کن بوش ارزان

مخلوط کن یکی از وسایل مدرن آشپزخانه است که همانند خیلی از وسایل دیگر مانند غذاساز، آبمیوه گیری و … کارهای آشپزخانه را برای یک بانوی آشپزخانه راحت تر کرده است، با خرید مخلوط کن می‌توانید انواع نوشیدنی ها، انواع سس و همچنین غذای کودک را تهیه کنید، یک مخلوط کن می‌توند در خرد کردن میوه ها و سبزیجات و یا همزن و مخلوط کرد مواد غذایی به شما کمک کند. مخلوط کن بوش ارزان انواع مخلوط کن ها را بشناسید:

مخلوط کن ها انواع مختلفی دارند که این تفاوت در عملکردشان است، اگر فقط در حد تهیه یک شیرموز به مخلوط کن نیاز دارید مسلما گزینه انتخابی شما متفاوت است با افردی که برای تهیه مغذی جات و کارهای پیجیده تر به دنبال خرید مخلوط کن است.


بهترین مخلوط کن خانگیمخلوط کن معمولی:

این مدل مخلوط کن ها یکی از پرفروش ترین مخلوط کن های بازار هستند که برای کارهای معمولی و روزانه مانند درست کردن شیرموز یا خرد کردن تکه های میوه و سبزیجات مناسب هستند اما کارهای پیشرفته تری مانند درست کردن سوپ یا مخلوط کردن میوه ها با یکدیگر را به خوبی انجام نمی‌دهند، لذا این مدل یک مدل برای کارهای روزانه در حد درست کردن شیر موز مناسب است که به عنوان یک مخلوط کن خانگی گزینه خوبی می باشد.


بهترین مخلوط کن حرفه ای بازارمخلوط کن حرفه ای:

این مدل مخلوط کن ها امکاناتی دارند که هیچ نوع مخلوط کنی ندارد یک نمونه ساده این است که می تواند از مغز بادم برای شما کره بگیرد که نشان سطح بالای این مخلوط کن دارد یا مثلا در زیر مخزن آن المنت هایی وجود دارد که می‌تواند موادی را که در حال مخلوط کردن آن است گرم کند مانند درست کردن سوپ، خلاصه که این مدل مخلوط کن های حرفه ای فوق پیشرته هستند و البته قیمتشان هم سرسام آور است.


پرفروش ترین مخلوط کن های دیجی کالا


مخلوط کن شخصیمخلوط کن شخصی (قابل حمل):

این مدل مخلوط کن ها خیلی جمع و جور هستند و برای انجام کارهای سبک مناسب هستند و البته مزیت اصلی آنها این است که می‌توانید آن را جا به جا کنید، مثلا برای ورزشکارانی که مایل اند مواد غذایی بعد از تمرین مانند مکمل های ورزشی خود را به خوبی مخلوط کرده و میل کنند مناسب است، چرا که می‌توانند آن را با خود به باشگاه ببرند، این مدل جدید تر از سایر مخلوط کن ها به بازار آمده است و برای برخی افراد مناسب است.


بهترین مخلوط کن حرفه ای میله ایمخلوط کن میله ای:

این مدل شبیه به یک گوشت کوب برقی است و برخی به آن گوشت کوب برقی هم گفته می‌شود، البته اگر قصد خرید این مدل را دارید مطلب دیگر ما با عنوان خرید بهترین گوشت کوب برقی را مطالعه کنید.


این مدل دارای ظرف نگه دارند نیستند و تیغه های آنها در انتهای میله در نظر گرفته شده است و برای استفاده از آن باید موادی که قرار است مخلوط شوند را در یک ظرف نسبتا استوانه ای بریزید و این مخلوط کن را به صورت میله ای وارد ظرف کنید، دقت کنید که تنها به اندازه طول میله می‌توانید مخلوط کن را وارد ظرف کنید.


تماشا کنید: عملکرد مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B



 


نکاتی که پیش از خرید مخلوط کن باید به آنها توجه کنید:

۱- توان مخلوط کن:

مسلما هرچه توان یک مخلوط کن بیشتر باشد یعنی قدرت موتور و چرخش آن هم بهتر است، مخلوط کن های بازار توانی بین ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ وات دارند که البته در برخی مدل ها توان بیشتر از ۱۰۰۰ هم هست.


توجه داشته باشید که در مورد کیفیت عملکرد دستگاه مخلوط کن تنها ملاک ما توان موتور نیست و عوامل دیگری مانند جنس تیغه مخلوط کن هم در کیفیت عملکرد دستگاه نقش دارند، اگر تیغه ضعیف باشد توان موتور بی اثر خواهد بود.


۲- تنظیمات سرعت مخلوط کن

بهترین مخلوط کن های بازار بعضا تا ۱۷ درجه مختلف سرعتشان تنظیم می شوند که البته این میزان ضروری نیست اما اگر مخلوط کن چند درجه مختلف سرعت داشته باشد خوب است چرا که برخی مواد غذایی به سرعت کمتری نیاز دارند در حالی که مخلوط کردن برخی مواد که سفت تر هستند نیاز به سرعت چرخش بیشتری دارند که در این شرایط تنظیمات سرعت بسیار کارآمد است.


۳- قابلیت پالس یا چرخش لحظه ای

این قابلیت به این شکل است که موتور دستگاه در یک لحظه کوتاه با سرعتش چند برابر می شود که دلیل این کار این است که مواد سفت داخل مخلوط کن در اثر این چرخش انفجازی خرد شود، این قابلیت وقتی بیشتر ظرف مخلوط کن خالی است یا مواد مورد نظر ما کمی سفت است به کار می آید و این شک ناگهانی موجب خرد شدن مواد غذایی سفت می‌شود.


۴- گنجایش پارچ یا ظرف مخلوط کن

گنجایش پارچ مخلوط کن را باید متناسب با میزان مصرف و تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید، بیشتر پارچ ها معمولا برای یک خانواده ۴ نفره مناسب هستند، اما اگر یک خانواده بیشتر از ۴ نفر هستید می توانید از یک پارچ ۲ لیتری که تا ۸ نفر را پاسخگو است استفاده کنید، دقت کنید که نه بی دلیل یک پارچ با ظرفیت بالا انتخاب کنید و نه یک پارچ با ظرفیت کم که دچار مشکل شوید.


محبوب ترین مخلوط کن های دیجی کالا


۵- جنس پارچ مخلوط کن

جنس پارچ مخلوط کن از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید، پارچ مخلوط کن از جنس های مختلفی مانند پلاستیک، شیشه و فلز تهیه می‌شود که البته نمونه های فلزی بسیار کمتر هستند.


جنس پارچ مخلوط کن اگر پلاستی باشد مزیت آن این است که اولا سبک است و با پر شدنش خیلی سنگین نمی‌شود و همچنین در مقابل شکستن و آسیب دیدگی مقاوم هستند اما ایراد آنها این است که به مرور کدر می‌شوند و بعد از استفاده باید سریعا شسته شوند.


پارچ مخلوط کن اگر شیشه ای باشد مزیتش این است که به راحتی شسته می ‌شود، کدر نمی‌شود و همچنین برای مایعات گرم هم بسیار مناسب است، اما به هنگام پر شدن خیلی سنگین می‌شود و احتمال شکستگی آن هم وجود دارد.


۶- قفل ایمنی مخلوط کن

برخی از مخلوط کن های بازار دارای قفل ایمنی هستند که ایمنی دستگاه را افزایش می دهد، به این صورت که اگر درب دستگاه به درستی بسته نشده باشد یا اتصال به برق به درستی انجام نشده باشد دستگاه روشن نمی‌شود که این مورد از احتمال آسیب دیدن دستگاه و یا آسیب دیدن شما جلوگیری می کند.


۷- جنس تیغه مخلوط کن

در بهترین مدل های مخلوط کن که از مخلوط کن های با کیفیت هستند معمولا جنس تیغه آنها از استیل ضد زنگ و بعضا فولاد است که هر دو از تیغه های با کیفیت و درجه یک هستند، دقت کنید اگر از برندهای متفرقه که هیچ نام و نشانی ندارند استفاده کنید احتمال شکستگی و یا کند شدن تیغه وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد