آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

واژینیسموس چیست؟

این مقاله توضیح می دهد که واژنیسموس چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد. واژینیسموس یک مشکل بالینی است که با اسپاسم شدید و انقباض عضلات کف لگن همراه است ، که رابطه جنسی را دشوار و دردناک یا حتی غیرممکن می کند. علاوه بر این ، زنان با این مشکل بالینی در انجام معاینات زنان و استفاده از تامپون مشکل دارند.

واژینیسموس به این صورت است که ورود هر جسم خارجی به واژن مانند تامپون ، آلت تناسلی مرد یا اسپکولوم باعث انقباض و سفت شدن دهانه واژن در اثر انقباض غیرارادی عضلات کف لگن می شود. این وضعیت همچنین منجر به درد و قطع موقتی تنفس می شود.

مهمترین عضلاتی که به طور گسترده درگیر این مشکل می شوند ، pubococcygeus یا کامپیوتر هستند. این عضلات وظیفه ادرار ، رابطه جنسی ، ارگاسم ، حرکات روده و زایمان را بر عهده دارند.
اگر این بیماری درمان نشود ، می تواند منجر به اختلال عملکرد جنسی شود و وضعیت را بدتر کند. اما به یاد داشته باشید که این بیماری کاملاً قابل درمان است.

واژینیسموس چیست؟
با پیشرفت تکنولوژی ، هر روز روشهای جدیدتر و م moreثرتری به کمک پزشکان می آیند. هیگز یک روش کاملاً جدید و م thatثر است که با انرژی خود به نام انرژی هیگز به درمان واژنیسموس کمک می کند. انرژی هیگز به فرد کمک می کند تا ضمن انقباض و گرم شدن عضلات ، کنترل بیشتری بر عضلات ناحیه واژن داشته باشد. ما بیشتر در مورد چگونگی عملکرد هیگز برای درمان واژینیسموس با RF خاص خود بیشتر توضیح خواهیم داد.
حقایقی در مورد این بیماری
واژنیسموس انواع مختلفی دارد و علائم آن در افراد مختلف یکسان نیست.
درد این عارضه از خفیف تا شدید متفاوت است و احساسات مختلفی را در انسان ایجاد می کند.
عوامل احساسی و پزشکی یا هر دو می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

برای خواندن مقاله درمان بی اختیاری ادرار بر روی کلمه درمان بی اختیاری ادرار کلیک کنید.

انواع واژنیسموس
انواع مختلفی از این بیماری وجود دارد که می تواند زنان در هر سنی را درگیر کند. گونه های آن دنبال می شود.

نوع اولیه واژنیسموس اولیه
در این بیماری ، درد همیشه با خود فرد است ، بنابراین استفاده از تامپون و معاینات زنان برای فرد دشوار است.
نوع اولیه آن معمولاً در اولین تجربه جنسی ظاهر می شود. در این وضعیت ، مرد نمی تواند نفوذ کند ، برخی از مردان آن را به دیواره ای در ورودی واژن تشبیه می کنند.
این وضعیت همراه با درد و بروز گرفتگی عضلات است و همچنین ممکن است خانم برای مدت کوتاهی تنفس را متوقف کند. این علائم با توقف تلاش برای ورود به واژن از بین می روند.

نوع ثانویه واژنیسم ثانویه
نوع ثانویه این بیماری زمانی اتفاق می افتد که زنی مقاربت جنسی عادی داشته باشد اما هنوز واژنیسموس را تجربه کند حتی ممکن است فرد در اولین تجربه جنسی این مشکل را نداشته باشد. در نتیجه ، این عارضه می تواند در هر مرحله از زندگی رخ دهد.
واژینیسموس ثانویه معمولاً در نتیجه برخی حوادث مانند عفونت ، یائسگی ، ضربه یا تجربه ناخوشایند ، برخی شرایط پزشکی ، مشکلات ارتباطی و عاطفی ، جراحی یا زایمان رخ می دهد.
حتی اگر دلایل اصلی واژنیسموس از بین برود ، در صورت شرطی شدن بدن ، درد ادامه خواهد یافت.

نوع عمومی واژینیسموس جهانی
این عارضه همیشه وجود دارد و هر عاملی می تواند باعث آن شود.

نوع واژینیسموس موقعیتی
این وضعیت در شرایط خاص رخ می دهد ، به عنوان مثال ، ممکن است در هنگام مقاربت رخ دهد ، اما در معاینات زنان یا استفاده از تامپون مشکلی ایجاد نمی کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد