آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

زشت ترین و موفق ترین دختر جهان عکس!

والاسکز دختری 23 ساله از آمریکا است. این بیماری باعث شده است که بدن دختر هرگز چربی ذخیره نکند ، عضله سازی نکند و وزن اضافه نکند. جدا از آن ، یکی از چشمان وی نابینا و دیگری دچار اختلال بینایی است.


زشت ترین و موفق ترین دختر جهان عکس!


با وجود تمام مراقبت های پزشکی ، او فقط 26 کیلوگرم وزن دارد و اگرچه 6 وعده در روز مصرف می کند و از ویتامین ها و قرص های آهن استفاده می کند ، اما حتی یک ذره چربی در بدن ندارد. شاید بارها فکر خلاص شدن از شر این بیماری باعث خودکشی والاسکز شد  عکس دختر زشت شاید او بارها و بارها درباره زمین و هوا چیزهای بدی گفت ، گریه کرد ، فریاد کشید و از خدا خواست تا جایی راحت شود. اما والازکز نمی خواست تسلیم شود. از جایی بود که به این نتیجه رسید که او نیز حق زندگی دارد و حالا که نتوانست سرنوشت خود را تغییر دهد ، مجبور شد نوع نگاه مردم را تغییر دهد.


زشت ترین و موفق ترین دختر جهان عکس!


 اولین کتاب وی منتشر و مورد استقبال قرار گرفته است و هم اکنون در حال کار بر روی جلد دوم کتاب وی است. والازکز در این کتابها جملات مثبت و عبارات ماندگار بزرگان را جمع کرد ، زیرا معتقد بود که این جملات را از زندگی خود ساخته و به او آموخته است که چگونه به زندگی نگاه کند. او باید مانند جمله ای که به او آموخته اند ، برای جبران زشتی خود به زیبایی درونی خود نیز توجه کند.


 


زشت ترین و موفق ترین دختر جهان عکس!



این دختر در سن 23 سالگی موفق به انجام بیش از 200 سمینار در مدت 7 سال شد. این سمینارها به قدری کاربردی هستند که افراد زیادی آنها را مجذوب خود می کنند و هرکسی که سمینار را ترک می کند به یک سخنران تبلیغاتی تبدیل می شود و دیگران را به حضور در این سمینارها ترغیب می کند. او از طریق این کارگاه ها با بسیاری از خانواده ها ارتباط برقرار می کند. وی به آنها می آموزد که چگونه مشکلات خود را برای دیگران تعریف کنند ، تصمیمات دیگران را بشنوند و فقط می خواهند از آنچه هستند تغییر و فاصله بگیرند.والاس در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات از دانشگاه تگزاس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد