آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

امیرخسرو عباسی کیست؟

بیوگرافی امیر خسرو عباسی ، مدیرعامل شرکت پارس پخش کهن

امیر خسرو عباسی متولد سال 1974 است و در منطقه الهی تهران زندگی می کند.

مهندس امیر خسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که 120 قلم کالای ایرانی را در صنایع آرایشی و بهداشتی با نام تجاری JACKS and HYNES (HIGHNESS-JUXI) تولید می کند.



بیوگرافی امیر خسرو عباسی ، همسر دوم بهاره رهنما شبکه


در سال 1995 ، وی به عنوان یک کارآفرین جوان برای راه اندازی لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی معرفی شد. در سال های 1392 و 1393 تندیس خود را از نماینده وزیر دریافت کرد.


همچنین اولین کرم شترمرغ در ایران توسط شرکت امیر خسرو عباسی تولید شد.



بیوگرافی امیر خسرو عباسی ، همسر دوم بهاره رهنما شبکه

امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما ازدواج می کند

امیرخسرو عباسیی و بهاره رهنما همزمان با ولادت امام رضا (ع) در بارگاه مقدس وی در تاریخ 4 آگوست 2017 ازدواج کردند. این دو در 25 سپتامبر 2017 طی مراسمی باشکوه با حضور هنرمندان مشهور اتحاد خود را جشن گرفتند.





بیوگرافی امیر خسرو عباسی ، همسر دوم بهاره رهنما شبکه



بیوگرافی بهاره رهنما و همسر سابق او پیمان گاسهامی


مصاحبه با امیرخسرو عباسی ، صاحب برند Jaxi و Haynes


لطفا در مورد ویژگی های محصولات محصولات خود توضیح دهید؟

ما با تولید بیش از 120 فیلم از محصولات ایرانی در صنایع آرایشی و بهداشتی با نام تجاری Jacksi and Haynes (HIGHNESS-JUXI) گام های موثری برداشته ایم. چه کیفیتی تولید کرده ایم؟

محصولات تولید شده علاوه بر بی نظیر بودن در 30 سال گذشته ، توانسته اند بازار مناسبی را ایجاد کنند ، به طوری که امروزه در سراسر ایران ، محصولات ما مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرد.


 آیا تمام محصولات شما ساخت ایران است یا مواد اولیه را از خارج وارد می کنید؟

تمام محصولات ما از جمله شامپو ، کرم های مرطوب کننده دست و صورت ، اسپری موم ، کرم شترمرغ و مواد آرایشی و بهداشتی ما در کشور تولید می شود و امروزه یکی از با کیفیت ترین محصولات ایرانی در دسترس مصرف کنندگان است.

مهندس عباسی افزود: اولین کرم شترمرغ در ایران توسط شرکت ما تولید شد و قبل از آن فقط روغن شترمرغ در کشور وجود داشت.


امروز برای اولین بار در کشور قادر به تولید مادر اسپری با کیفیت هستیم و علاوه بر کیفیت بسیار بالا می توانیم این محصول را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

مدیر شرکت پارس پخش کهن در زمینه اشتغال گفت: امروز این شرکت بالغ بر 100 نفر را به صورت مستقیم و بیش از 250 نفر را به صورت غیرمستقیم استخدام می کند و امیدوارم در سال رونق اقتصاد و مقاومت با حمایت های لازم از سوی مسئولان ایجاد زمینه موثر برای اشتغال


وی افزود: کاهش وابستگی به کشورهای خارجی جز با حمایت و اعتماد به تولیدکنندگان محصولات ایرانی امکان پذیر نخواهد بود ، امروز ما با تلاش و کوشش کارکنان و تکنسین های ایرانی در تولید محصولات خود به کشور عزیزمان ایران افتخار می کنیم بگذارید شرکت های بزرگ در سراسر دنیا به جای رها کردن میلیاردها ارز از کشور ، برای واردات چنین کالاهایی از محصولات محلی استفاده کنند


به نظر شما ارائه تسهیلات برای بنگاه های اقتصادی با بازده بالا چه تاثیری در اقتصاد کشور دارد؟

شرکت های با بازده بالا تأثیر مثبت در اقتصاد کشور دارند ، به شرطی که علاوه بر ایجاد شغل و افزایش تولید پایدار ، تسهیلاتی در اختیار شرکت هایی قرار گیرد که می توانند.

طراحی شرکتی با بازده بالا تجربه ای است که در بسیاری از کشورهای صنعتی کارساز بوده است.


اما یکی از مشکلات دریافت وام ، وثیقه است. بسیاری از این شرکت ها به دلیل اینکه در آغاز کار هستند و نمی توانند چنین کاری را انجام دهند ، وام گرفتن را متوقف می کنند ، اما اگر مقررات مورد توجه قرار گیرد و تهیه این وام ها به شکل دیگری باشد ، مطمئناً کارآفرینان شغلی پیدا می کنند.


 فکر می کنید به چه کسی کارآفرین گفته می شود؟

کارآفرین شخصی است که از افکار و ایده های خود برای ایجاد ایده استفاده می کند. این ایده هم به ایجاد فرصت های شغلی کمک می کند و هم از کمترین امکانات بهترین نتیجه را می دهد. به دلایلی که ذکر کردم کارآفرینان موفق به انجام این کار بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد