آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

همه چیز در مورد لیزر بیکینی

لیزر بیکینی و انواع آن

ناحیه شرمگاهی همیشه با دسته­ای از مو پوشانده شده است. این موها علاوه بر این که زائد هستند و مشکلاتی را مانند تعریق ایجاد می­کنند. علاوه بر این، این مسئله معمولا در روابط جنسی نیز ممکن است که اثر منفی داشته باشد. بانوان زیادی هستند که سعی می­ کنند با استفاده از وسایلی مانند تیغ این مناطق را اصطلاح کنند. این مسئله نیز مشکلات مربوط به خود را دارد. استفاده از تیغ در ناحیه شرمگاهی باعث می­ شود که در بلندمدت پوست دچار مشکلاتی شود. یکی از شایع­ترین این مشکلات قرمزی پوست و جوش در این ناحیه حساس است.


لیزر بیکینی یکی از روش­ های پیشنهادی است که سال­ها است در سراسر جهان انجام می­ شود و بین بانوان طرفداران زیادی دارد. علت محبوبیت این روش این است که اثر آن بلند مدت است و همچنین درد ندارد. افرادی که علاقمند به انجام این نوع لیزر هستند، می­ توانند با شماره های کلینیک خانه سفید ( ۰۲۱۵۴۵۰۳ و ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ) تماس گرفته و این روش را انجام بدهند. پزشک بعد از آگاهی دادن به افراد در مورد این روش، موارد دیگری که شخص انجام دهنده آن باید بداند را به او اطلاع می­ دهد.


این لیزر معمولا در چند جلسه انجام می ­شود. پزشک از دستگاه­های لیزر (به عنوان مثال دستگاه لیزر الکساندرایت) استفاده می ­کند. این دستگاه میزان مشخصی از لیزر را به ناحیه تناسلی که به ناحیه بیکینی معروف است، می­ تاباند. موها پس از چند جلسه لیزر، یا از بین می­ روند و یا بسیار نازک می­ شوند. در این روش موها تا 85 درصد از بین می­رود. مدت زمان این جلسات نیز زیاد طولانی نیست و فقط بین 8 تا 10 دقیقه طول می­ کشد.


پس از انجام این لیزر می­ توانید محل را ترک کنید و نیاز به مراقبت­ های شدید درمانی نیست. البته برخی نکات وجود دارند که باید آن­ها را رعایت کنید و در بخش­های بعدی به آن اشاره می­شود. تعداد این جلسات به عوامل مختلفی بستگی دارد.


مطالب پیشنهادی

موثرترین روش رفع چین و چروک صورت بدون بوتاکس!!(مشاوره رایگان)


تخفیفات استثنایی آیفون 12 همراه با ارسال رایگان


خرید نان تست سه نان با تخفیف و ارسال سریع!


بهترین و ارزان ترین آپارتمان های آسمان را در سایت دلتا ببینید


لیزر موهای زائد در کلینیک خانه سفید


عوارض و خطرات لیزر بیکینی

استفاده از هر روش درمانی عوارضی به همراه دارد و در مورد همه روش­ ها نیز صادق است. اما نکته­ ای که باید به آن توجه داشت این است که هر روشی اگر به شکل درست و اصولی انجام شود خطراتی به همراه نخواهد داشت. لیزر بیکینی نیز یکی از روش­ هایی است که در صورت استفاده ناصحیح از آن باید منتظر مشاهده خطرات بود.


همانطور که گفتیم استفاده از تیغ می‌تواند باعث بروز قرمزی، زخم، بریدگی، افزایش عفونت‌های پوستی، بروز تبخال و  زگیل تناسلی شود. تیغ علاوه بر این عوارض باعث ایجاد جوش و موی زیر پوستی نیز می‌شود. اما لیزر چنین مشکلاتی را به همراه ندارد. این مسئله نشان می­دهد که استفاده از لیزر چندان هم روش پرخطری محسوب نمی­ شود.


از آن جایی که لیزر اقدام به تاثیر روی فولیکول­ های پوست می­ کند و آن­ها را دچار تغییر می­کند، استفاده از لیزر بیکینی در برخی افراد باعث ایجاد عوارضی مانند قرمزی پوست خواهد شد. در برخی موارد نادر نیز ممکن است که منجر به سوختگی شود و این مسئله بیشتر به ظریف بودن پوست یا ماهر نبود پزشک موردنظر برمی­ گردد. برای کسب اطلاعات کامل در مورد این عوارض حتما مقاله عوارض لیزر بیکینی سایت را مطالعه فرمایید.


در موارد دیگری نیز ممکن است که پوست دچار خارش شود. بدیهی است که خاراندن ناحیه موردنظر اثرات خوبی به همراه نخواهد داشت و باعث خواهد شد که پوست موردنظر دچار قرمزی شود. همچنین احساس درد نیز ممکن است در برخی افراد ایجاد شود. عوارض لیزر موهای زائد موقت هستند و از بین خواهند رفت.


افرادی که از این روش استفاده می­ کنند همیشه این نگرانی را دارند که استفاده از لیزر موهای زائد به خاطر نفوذ به اندام های داخلی و ساختار سلولی بدن بتواند منجر به ایجاد ناباروری شود. اگرچه تحقیقات مختلف نشان می­ دهد که پرتوهایی که در جریان این روش زیبایی انتشار می‌یابند، نمی توانند به هیچ یک از اعضای داخلی بدن نفوذ کرده و در نتیجه به آن آسیب برسانند.


عکس لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی

مراکز درمانی و کلینیک­ های زیبایی برای محاسبه هزینه این روش درمانی معمولا روش­ های متفاوتی برای تعیین هزینه آن دارند. از آن جایی که درمان با استفاده از لیزر در این روش، در یک جلسه انجام نمی­ شود، نمی­توان قیمت خاص و دقیقی برای آن به صورت کلی تعیین کرد.


البته از آن جایی که ایران یکی از کشورهایی است که هزینه درمان در آن بسیار پایین است، افرادی که علاقمند به استفاده از این روش هستند نباید چندان نگران باشند. افرادی که در اروپا یا آمریکا زندگی می­کنند برای این که از شر هزینه­ های درمانی بالای این روش خلاص شوند به کشورهای دیگری می­ کنند که هزینه کمتری دارد.


مطالب پیشنهادی

خرید گوشی شیائومی+ارسال رایگان همراه با هدایای ویژه


بوتاکس ممنوع!!با این روش تضمینی در خانه چروک‌هات را از بین ببر.


ثبت آگهی ویژه به صورت رایگان با کد تخفیف darkoob


تخفیف ویژه خرید گوشت قرمز و مرغ با ارسال رایگان


این روش زیبایی در آمریکا چیزی در حدود 200 تا 1200 دلار هزینه دارد که رقم هنگفتی محسوب می­شود. پایین بودن هزینه لیزر موهای زائد در ایران البته به معنای این نیست که کیفیت این خدمات در ایران پایین است. ایران یکی از قطب های پزشکی آسیا است و از بسیاری از کشورهای اطراف که پزشکان مجربی دارند، به ایران سفر می­کنند تا توریسم درمانی را انجام بدهند. به عنوان مثال کشورهای روسیه و ارمنستان دو نمونه از این کشورها هستند.


هزینه لیزر بیکینی بانوان در کلینیک خانه سفید در حال حاضر (زمستان ۹۹ )  ۱۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.


هزینه لیزر بیکینی آقایان در کلینیک خانه سفید در حال حاضر (زمستان ۹۹ )  ۲۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.


جهت دریافت هزینه لیزر بیکینی در مجهزترین کلینیک لیزر موهای زائد تهران با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ یا ۰۲۱۵۴۵۰۳ در تماس باشید.


مراقبت‌های قبل از لیزر بیکینی

اگر می‌خواهید از این روش از بین بردن موهای زائد استفاده کتید، باید مراقبت های قبل از لیزر مو را انجام دهید. شما باید هفته قبل از لیزر بیکینی قسمت مورد نظر را با استفاده از تیغ بتراشید. دقت کنید که استفاده از تیغ، روشی مناسب بوده ولی شما نمی توانید از سایز لوازم از جمله موم و یا وکس و … استفاده نمایید و استفاده از هرکدام از این روش­ها خطراتی را در حین درمان برای شما ایجاد خواهد کرد.


باید یک ماه پیش از درمان از انواع روش­ هایی که با پوست ربط دارند (مانند وَکس و اپیلاسیون) خودداری کنید چون ریشه موها باید کاملاً سالم و دست نخورده باقی بمانند تا لیزر بتواند به خوبی آن‌ها را از بین ببرد. 2 ساعت قبل از لحظه آغاز لیزر بیکینی باید ناحیه مورد را به طور دقیق با تیغ بتراشید. برای کسب بهترین نتایج باید هرگونه محصولات پوستی مانند لوسیون‌ها، پودرها، عطر، دئودورانت و… را از ناحیه بیکینی پاک کنید و هرگز از آن استفاده نکنید.


شیو و اصلاح با تیغ : برای رسیدن به بهترین نتیجه دوازده تا بیست و چهار ساعت قبل از انجام لیزر، موهای ناحیه ی مورد نظر را با تیغ یا ژیلت شیو کنید.

استحمام : پیش از مراجعه حتما حمام کنید، چون رعایت بهداشت در این روند بسیار اهمیت دارد. از شوینده هایی که PH آن ها برای ناحیه ی بیکینی و واژن مناسب است استفاده کنید. از مصرف محصولات شیمیایی معطر اجتناب کنید. مواد شیمیایی موجود در این محصولات پوست حساس این نواحی را تحریک پذیر می کنند و بعد از لیزر باعث سوش و خارش می شوند.

به هیچ عنوان در معرض اشعه ی نور خورشید قرار نگیرید : قرار گرفتن در معرض اشعه ی نور خورشید و برنزه کردن قبل از لیزر، باعث کاهش تاثیر آن شده و زمینه ی آسیب به پوست را فراهم می کند.

لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید : از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید و لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید. لباس های تنگ با پوست اصطکاک ایجاد کرده و  آن را تحریک پذیر می کنند.

استرس خود را کنترل کنید : ممکن است حین درمان احساس خجالت کنید و معذب باشد. اما سعی کنید آرامش خود را حفظ و استرس خود را کنترل کنید. کلینیک خانه ی سفید با کادر درمانی بسیار مجرب و حرفه ای تلاش می کند که محیطی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد