آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

مدل شکلات خوری شیک و جدید

20 مدل از بهترین و به‌روزترین شکلا‌ت‌خوری‌ها

 امروزه وسایل سرو در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که به نوعی سبب می‌شود انتخاب برای افراد و کسانی که به دنبال وسایل دکوراسیون هستند به دلیل تنوع بسیار زیاد آن روزبه‌روز سخت‌تر شود. تقریباً در تمام خانه‌ها این وسایل زیبا و دکوری وجود دارند. همانطور که خواندید از کلمه دکوری برای این نوع وسیله استفاده کردیم. درست است. خیلی وقتها در بسیاری از منازل شکلات‌خوری‌ها به‌عنوان دکوری و دکوراسیون بسته به چیدمان منازل نقش مهمی را ایفا می‌کنند به همین دلیل خیلی از افراد شدیداً به دنبال اینگونه وسایل هستند.


همانگونه که ذکر شد شکلات خوری‌  یکی از وسایل سرو و پذیرایی در مهمانی‌ها و مراسم‌های شما هستند. شکلات‌خوری‌ها با طراحی خاصی که دارد جلوه خاصی در پذیرایی ایجاد می‌کند. بعضی از این شکلات‌خوری‌ها حالت تلفیقی بین برنج و کریستال و چینی هستند و به دلیل وجود فلز در ترکیب این اشیاء وزن آنها زیاد می‌شود. اما آنچنان زیبا می‌شوند که هر کسی دوست دارد یکی از آنها را در منزل داشته باشد.


در ادامه به بهترین و زیباترین شکلات‌خوری‌های موجود در بازار نگاه می‌اندازیم.


 شکلات خوری طرح انار مدل GZ98730

شکلات خوری طرح انار مدل GZ98730


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


 


شکلات خوری طرح انار با ابعاد 10 در 15 در 15 سانتیمتر و وزنی معادل 542 گرم یکی از جذاب‌ترین و زیبانترین شکلات خوری‌ها است. طرح سنتی این شکلات خوری بسیار طرفدار دارد. جنس آن هم از چینی است اما قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارد. لازم به گفتن است که این شکلات خوری دارای لاستر طلا است و به جای شکلات از این ظرف ‌شما می‌توانید برای نگهداری شیرینی و آجیل هم استفاده نمایید. 


شکلات خوری دست نگار کد 20-19

شکلات خوری دست نگار کد 20-19


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید


 شکلات‌خوری دست نگار با ابعاد 16 در 22 در 22 سانتی‌متر است. وزن آن هم حدود 1200 گرم است. جنس این شکلات‌خوری زیبا از پلی‌استر است. در حین استفاده از این شکلات خوری زیبا، یادتان باشد از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. این ظرف بیشتر مصرف تزیینی با شستشوی سبک دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد