آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین مارک غذاساز

غذاساز چه مارکی خوبه ؟ خیلی از خریداران غذاساز ها وقتی پا به مغازه می گذارند به دنبال شناخت بهترین مارک غذاساز هستند و از ما می خواهند تا بهترین مارک ها و برند ها را با تفاوت ها و ویژگی هایشان برای آن ها شرح دهیم تا بتوانند دستگاهی را خریداری کنند که از لحاظ کیفیت و دوام بالا تضمین شده باشند ، مضاف بر آن شناخت بهترین مارک غذاساز به شما کمک خواهد کرد تا هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید . در این مقاله قرار است تا بهترین غذاساز ها برسی کنیم و بهترین نوع آن را شناسایی کنیم .


خیلی از نو عروسان که قصد خرید جهیزیه را دارند ، غذاساز ها را در لیست جهاز خود قرار می دهند چرا که می دانند این نوع دستگاه با توجه به کارایی فوق العاده ای که دارد بسیار کاربردی خواهد بود و جزو آن دسته از دستگاه ها نیستند که قرار است در گوشه کابینت آشپزخانه خاک بخورد ،پس اکثر آن ها ترجیح بر این دارند تا بهترین مدل های غذاساز را بشناسند تا با آگاهی و شناخت کامل دستگاه مناسبی را خریداری کنند .


پیشنهاد می کنم دیگر مقالات ما راجع به غذاساز ها چون غذاساز پارس خزر ، فرق غذاساز با خرد کن و بهترین مدل غذاساز بوش و… را مطالعه کنید .


بهترین مارک غذاساز

غذاساز چه مارکی خوبه ؟

این سوال که غذاساز چه مارکی خوبه ؟ از جمله از سوالاتی است که به هنگام خرید غذاساز در ذهن خریداران به وجود می آید ، برند های بسیار گوناگونی مانند برند فیلیپس ، برند کنوود ، پارس خزر ، بوش ، فلر و … اشاره کرد که در ادامه شما را با انواع برند ها آشنا خواهیم کرد .


غذاساز میگل مدل 700

غذاساز میگل مدل 700

یکی از بهترین مدل غذاساز ها این دستگاه بوده که تنظیمات دو سرعته دارد و توان مصرفی آن حدود 750 وات می باشد و از وزن تقریبا خوبی برخوردار است .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

غذاساز میگل مدل GHB 800

غذاساز میگل مدل GHB 800

این مدل غذاساز دارای عملکرد لحظه ای و عملکرد توربو می باشد و همچنین قابلیت شستشوی لوازم جانبی آن در ماشین لباسشویی نیز وجود دارد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

غذاساز نیو لایف مدل G-10

غذاساز نیو لایف مدل G-10

این محصول دارای عملکرد لحظه ای و عملکرد توربو می باشد و یکی از بهترین ویژگی های آن تنظیمات سرعت آن می باشد که دارای 4 نوع تنظیم می باشد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

غذاساز گلاوا مدل GB100

غذاساز گلاوا مدل GB100

این نوع غذاساز با توان مصرفی 500 وات از قابلیت های خوب و متنوعی برخوردار می باشد و بدنه ای از جنس استیل و شیشه مقاوم  و با کیفیت نیز دارد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

1. غذاساز فیلیپس ( Philips )

فیلیپس نام یک شرکت هلندی است که در سال 1891 در کشور هلند تاسیس شده است ، این شرکت هلندی در زمینه تجهیزات لوازم برقی فعالیت می کند و محصولات خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کند .


پرفروش ترین غذاساز های فیلیپس توان مصرفی وزن غذاساز

غذاساز فیلیپس مدل HR7631 600 وات 2.5 کیلوگرم

غذاساز فیلیپس مدل HR7776 1300 وات 6.8 کیلوگرم

غذاساز فیلیپس مدل HR7530 850 وات 3.5 کیلوگرم

غذاساز فیلیپس مدل HR7320 700 وات 2.5 کیلوگرم

غذاساز فیلیپس مدل HR7621 600 وات 3 کیلوگرم

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

غذاساز فیلیپس مدل HR7320

این محصول از برند فیلپس دارای تنظیملت دو سرعته می باشد و وزن آن معادل 2.5 کیلوگرم است و با قابلیت هایی که دارد می تواند برای آشپزی بسیار مفید باشد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

از پرفروش ترین غذاساز های بازار می توان به این محصول از برند فیلیپس نیز اشاره کرد که دارای قابلیت توربو بوده و موتور پر قدرتی با توان 1300 وات دارد .


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین غذاساز فیلیپس مدل HR7778

این محصول دارای توان 1300 وات است و وزنی حدود 12 کیلوگرم را سبب می شود ، جنس بدنه این مدل از استیل ضد زنگ است و ظرفیت آن به حدود 3 و نیم لیتر است و در حی کار کردن میزان صدای زیادی را از خود تولید نمی کند و در واقع میزان صدای ان براساس اندازه گیری هایی که شده است حدود 86 دسی بل می باشد . این دستگاه تمام قابلیت های گوناگون را دارا می باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد