آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

آرتیست بیوتی

معرفی بروزترین لوازم آرایشی و بهداشتی

راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل

تقریباً اکثر ما روزانه ساعاتی را با موبایل کار می‌کنیم. در این بین، هستند کسانی که به جای وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی، از روش‌های مختلفی و تنها با گوشی موبایل خود درآمد کسب می‌کنند. قطعاً همه ما دوست داریم تا درآمد راحتی را داشته باشیم. کسب درآمد با موبایل موضوعی است که قصد دارم در این مقاله به آن بپردازم. در این مقاله می‌خوام ۶ روش برای کسب درآمد با گوشی را توضیح دهم که البته در حال حاضر نیز افراد بسیاری از این روش‌ها، درآمدهای بسیار عالی کسب می‌کنند.


اگر مثلاً دانشجو هستید یا اینکه روزانه زمان زیادی را در خانه و به تنهایی می‌گذرانید، می‌توانید به فکر درآمدزایی نیز باشید. اگر به این حوزه علاقه‌مند باشید و بخواهید که درآمد داشته باشید، قطعاً می‌توانید به میزان درآمد دلخواه نیز برسید. اما برویم سراغ بحث اصلی.


راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 01


 


 


فهرست محتوا


آیا کسب درآمد با موبایل واقعاً امکان پذیر است؟

آیا درآمد داشتن با موبایل به سرمایه خاصی نیاز دارد؟

مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل چیست؟

چه اپلیکیشن‌هایی برای شروع کار مورد نیاز است؟

۶ ایده برای کسب درآمد با موبایل

۱. مدیر شدن در اینستاگرام و یا تلگرام

۲. تولید و فروش محتوای آموزشی

۳. درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه های اجتماعی

۴. ساخت محتوا برای پیج‌های اینستاگرامی

۵. درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش

۶. ساخت و فروش پیج اینستاگرام + خدمات آن

جمع‌بندی راهنمای کسب درآمد با موبایل

 


آیا کسب درآمد با موبایل واقعاً امکانپذیر است؟


شاید در این مورد تردید داشته باشید که آیا واقعاً می‌توان با موبایل درآمد داشت یا خیر. در پاسخ به این پرسش باید بگویم که بله. قطعاً می‌توان به درآمدهای بسیار خوب هم رسید. مثلاً در اینستاگرام می‌بینیم که افراد زیادی فعالیت دارند و به روش‌های مختلف مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند. برای کسب درامد با موبایل، نیازی به ابزار دیگری نیست.


هر چند اگر از ابزارهایی مانند لپ‌تاپ و این موارد هم استفاده کنید، قطعاً می‌توانید کیفیت بالاتری را ارائه بدهید، اما سعی می‌کنم روش‌هایی را توضیح دهم که تنها با گوشی موبایل‌تان بتوانید درآمد داشته باشید.


افراد زیادی را می‌شناسم که ماهانه و از طریق اینستاگرام، درآمدهای چند ده میلیونی کسب می‌کنند. برخی از آن‌ها کارهای تبلیغات را انجام می‌دهند و برخی نیز با داشتن چندین پیج و تنها با قرار دادن تبلیغات دیگر افراد یا کسب‌وکارها، درآمد کسب می‌کنند. پس می‌بینیم که واقعاً می‌توان تنها با داشتن یک گوشی موبایل به همراه اینترنت نرمال، درآمدهای خوبی هم کسب کرد.



آیا درآمد داشتن با موبایل به سرمایه خاصی نیاز دارد؟


شاید برای‌تان این سؤال پیش آمده باشد که آیا نیاز به سرمایه دارد یا خیر؟ برای اینکه بتوانید کارتان را در این زمینه شروع کنید، به سرمایه خاصی نیاز ندارید. نیازی نیست تا مثلاً بخواهید از ابزارهای خاصی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی رایگان هستند و می‌توانید خودتان را به عنوان یک شخص متخصص و با دانش کافی معرفی کنید و کارتان را شروع کنید تا مثلاً بتوانید از این طریق، پروژه‌های مختلفی را به دست بگیرید.


مثلاً اگر بخواهید در یکی از حوزه‌های آنلاین دیگر فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، شاید نیاز باشد تا سرمایه‌ای هر چند کم داشته باشید، اما برای اینکار، نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارید. در کل نیازی نیست تا بخواهید سرمایه خاصی داشته باشید و سپس کارتان را شروع کنید. بلکه همان موبایلی که در اختیار دارید به همراه اینترنت، برای شروع کارتان کافی است.



مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل چیست؟


اما می‌رسیم به بحث امکانات و مهارت‌های لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل. برای شروع کار، تنها همین گوشی موبایلی که در اختیار دارید کافی است. مثلاً اگر بخواهید کار تولید محتوا برای پیج یا جایی دیگر انجام دهید، نیاز به دوربین چند میلیونی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایل‌تان نیز ویدیوهای باکیفیتی ضبط کنید.


در کنار این اگر بخواهید پادکست‌ها یا فایل‌های صوتی را برای خودتان یا پیج‌های دیگر تولید کنید، باز هم نیاز به تهیه صدا ضبط کن گران قیمتی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از میکروفن خود گوشی و همینطور هندزفری، فایل‌های صوتی با کیفیتی ضبط و تولید کنید.


 


 


راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 02


 


البته باید یک سری مهارت‌ها را کسب کنید. مثلاً اگر بخواهید در حوزه مدیر شدن در اینستاگرام و تلگرام فعالیت کنید، باید مهارت‌های حداقلی را کسب کنید. برای مدیر شدن در تلگرام، شاید خیلی به مهارت خاصی نیاز نداشته باشید. اما ادمین شدن در اینستاگرام، نیازمند این است که کار با اینستاگرام و مثلاً روش‌های افزایش فالوور، ارسال بهینه پست و … را بلد باشید تا بتوانید کارهای پیج‌ها را به خوبی انجام دهید.


به علاوه اینکه برای برخی از ایده‌ها، باید بتوانید با برخی از نرم‌افزارهای موبایل برای ویرایش ویدیو، عکس و کارهای دیگر، به خوبی کار کنید.



چه نرم‌افزارهایی برای شروع کار مورد نیاز است؟


برای اینکه بتوانید کار تولید محتوا و کارهای دیگر را به خوبی انجام دهید، بهتر است که کار با نرم‌افزارهای زیر را یاد بگیرید، البته شاید بهتر باشد که به صورت تخصصی یک یا دو نرم‌افزار را به خوبی یاد بگیرید.


نرم‌افزار‌های تولید و ویرایش ویدیو:


نرم‌افزارهای VivaVideo، KineMaster، PowerDirector، VideoShow و InShot نرم‌افزارهایی عالی برای تولید و ویرایش ویدئو هستند. نرم‌افزار PowerDirector بسیار حرفه‌ایست و همینطور کار با نرم‌افزار InShot بسیار راحت است.


نرم‌افزار‌های تولید و ویرایش تصاویر:


نرم‌افزارهای PicsArt، متن نگار، PhotoDirector و Photo Editor Pro هم نرم‌افزارهای برتر برای ویرایش و یا تولید تصاویر هستند.



۶ ایده برای کسب درآمد با موبایل


حالا که با موارد بالا آشنا شدید، می‌رویم سراغ ایده‌هایی برای کسب درآمد با گوشی موبایل.


۱. مدیر شدن در اینستاگرام و یا تلگرام


یکی از ایده‌هایی که می‌توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد، این است که در کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی مدیر شوید و کارهای مدیریت آن‌ها را در دست بگیرید. وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای زیادی هستند که در صفحات اجتماعی نیز فعالیت می‌کنند. اما شاید همه آن‌ها زمان کافی برای فعالیت و مثلاً ارسال پست، پاسخ به دایرکت و این موارد را نداشته باشند. کاری که معمولاً انجام می‌دهند، این است که مدیریت صفحه یا کانال خود را به دست دیگران می‌سپارند.


 


 


راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 03


 


اگر شما بتوانید این مهارت را یاد بگیرید، می‌توانید با مدیریت همزمان چند صفحه یا کانال درآمد خوبی را داشته باشید. اما چطور می‌توانید خودتان را به عنوان کسی که می‌تواند این موارد را مدیریت کند معرفی کنید؟


روش اول: ثبت‌نام در سایت‌هایی مانند پونیشا

با ثبت‌نام در وب‌سایت‌هایی مانند پونیشا و انجام میدم و فعالیت در آن‌ها، زمانی که پروژه جدیدی در این زمینه منتشر شود، می‌توانید پیشنهاد خودتان را ثبت کنید تا صاحب پروژه، بتواند از بین درخواست‌کنندگان یکی را برای انجام آن انتخاب کند.


روش دوم: ساخت یک صفحه در اینستاگرام برای این موضوع

می‌توانید در اینستاگرام یک صفحه بسازید و تخصص خودتان را ارائه دهید. مثلاً می‌توانید صفحه‌ای بسازید و در آن تخصص‌تان که مدیریت صفحه و کانال می‌باشد را ارائه دهید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد